EKONOMIKA GRAĐENJA | Oznaka: S–305 |
---|---|
Nositelj | izv.prof.dr.sc. Ivana Šandrk Nukić |
Asistenti | - |
Studijski program | Preddiplomski stručni studij - redoviti studij |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 10 + 5 |
ECTS | 4,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Osposobiti buduće inženjere da razumiju planiranje, upravljanje i kontrolu troškova kako bi mogli kompetentno donositi poslovne odluke. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Inženjerska ekonomija u sustavu ekonomike. Osobitosti područja građevinarstva i organizacije građevinskog poslovanja. Gradevinski učinci. Osnove financijskog računa: vremenska vrijednost novca, koeficijent obrtanja. Sredstva poduzeća i njihov tijek u proizvodnom procesu. Troškovi u poslovnim sustavima: vrste troškova, utrošci i troškovi, otpisivanje vrijednosti osnovnih sredstava, kapacitet, kretanje troškova u odnosu na promjene stupnjeva iskorištenja kapaciteta, kretanje troškova i kritične točke u kretanju troškova, praćenje i računovodstveno razvrstavanje troškova. Račun dobiti i gubitka u poslovanju. Raščlamba odnosa: stvaranje učinaka-tržište-prihod-cijena-troškovi-dobit. Struktura cijene koštanja i prodajne cijene učinka. Pojam i metode kalkulacije. Mjerila uspješnosti poslovanja. Uvod u menadžment: osnove menadžmenta, strateški menadžment, optimiranje poslovnih rezultata, upravljanje kvalitetom i jamstvo kvalitete (ISO 9000) – temeljni pomovi, organizacijska kultura. Međuovisnost filozofije o cjelovitom upravljanju kvalitetom (TQM) i organizacije koja uči u podizanju nivoa organizacijske kulture. Računalne mreže i građevinsko poslovanje. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
x | predavanja |
x | seminari i radionice |
x | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
prisutnost na predavanjima: tolerira se izostanak do 30% satnice |
prisutnost na seminarima: tolerira se izostanak do 30% satnice |
pozitivno ocijenjen i prezentiran seminarski rad koji je dostavljen e-mailom |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1,5 |
Aktivnost u nastavi | 0,4 |
Seminarski rad | 0,9 |
Pismeni ispit | 0,9 |
Usmeni ispit | 0,2 |
Istraživanje | 0,1 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
1. Kolokviji Tijekom semestra predviđena su dva (2) kolokvija. Kolokviji se održavaju nakon što se obrade pripadajuće nastavne cjeline, a točan datum oba kolokvija određuje se početkom semestra. Kolokviji se polažu pismeno. Uvjet za pristupanje drugom kolokviju jest činjenica da je student pisao prvi kolokvij, bez obzira na ostvaren rezultat. Ovisno o pitanju, studenti odgovaraju na pitanja samostalnim upisivanjem odgovora na pitanje, zaokruživanjem ponuđenih odgovora, izračunom ili nadopunjavanjem napisanih tvrdnji. Kod pitanja sa zaokruživanjem odgovora moguće je da je točno više od jednog ponuđenog odgovora. |
2. Nužni uvjeti za oslobađanje od ispita i upis ocjene Nužni uvjeti da student može biti oslobođen ispita su:
Ukupno - do 50 bodova Ocjene:
|
3. Ispit Ispit polažu svi studenti koji nisu ostvarili oslobađanje od ispita i upis ocjene na kraju semestra, a zadovoljili su uvjete za potpis. Ispit je pismeni, osim na zahtjev studenata koji bi željeli polagati usmeno. Konačna ocjena ovisi samo o rezultatu ostvarenom na ispitu, prema sljedećoj skali:
|
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Medanić, B.: Management u građevinarstvu, Građevinski fakultet, Osijek, Zagreb, Split i Rijeka, 1997. | 15 | 32 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|