TERENSKA NASTAVA I |
OZNAKA |
---|---|
Nositelj |
dr. sc. Danijela Lovoković, dipl. ing. arh. |
Vježbe | |
Studijski program | Sveučilišni prijediplomski studij Arhitektura i urbanizam |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 1. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 0 + 10 + 20 |
ECTS | 1,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predmeta je upoznavanje studenata s osnovnim karakteristikama tradicijske arhitekture Slavonije i Baranje te sa suvremenim arhitektonskim i urbanističkim realizacijama u prostornoj cjelini Slavoniji i Baranji. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Po završetku nastave studenti će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
Razvijanje neposrednog opažajnog spoznajnog uvida u urbanistička i arhitektonska ostvarenja. Predavanja na licu mjesta („in situ“) u tijeku vođenih stručnih obilazaka. Razgled urbane, ruralne i arhitektonske baštine Slavonije i Baranje na licu mjesta („in situ“). Sagledati u prostornom i vremenskom kontekstu najznačajnija urbanistička i arhitektonska ostvarenja u prostornoj cjelini Slavonije i Baranje. Upoznavanje s bitnim karakteristikama prostora, urbanih i ruralnih ambijenata te pojedinačnih zgrada. Tumačenje tradicijskih arhitektonskih oblika gradnje i tradicijskih materijala te analiza funkcionalne i prostorne organizacije tradicijske slavonske kuće. Upoznavanje s obilježjima Moderne te s recentnim arhitektonskim realizacijama u gradovima. Analiza zgrade, njezinog položaja na lokaciji te odnosa s okolnom izgradnjom. Analiza prometnog pristupa zgradi, prepoznavanje konstrukcije zgrade, analiza oblika (izgleda) zgrade te pojedinih specifičnih oblikovnih ili funkcionalnih elemenata. Osobni doživljaj zgrade, ambijenta te urbane / ruralne strukture, memoriranje mjesta i ambijenata. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
predavanja | |
x | seminari i radionice |
x | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
x | terenska nastava |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Uredno prisustvovanje terenskoj nastavi. Predan Seminarski rad s temom iz terenske nastave. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 0,5 |
Seminarski rad | 0,5 |
VAŽNO: Uz svaki od načina praćenja rada studenata treba unijeti odgovarajući udio u ECTS bodovima pojedinih aktivnosti tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta. Prazna polja možete upotrijebiti za dodatne aktivnosti. |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
a) pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, rad na vježbama, izrada Seminara: | ||||||||
Aktivnost na terenskoj nastavi | Seminarski rad | UKUPNO | ||||||
Mogući raspon bodova | 0-3 | 0-7 | 0-10 | |||||
Minimalni broj bodova | 2* | 4* | 6 | |||||
*uvjet za potpis: 2+4=6 bodova | ||||||||
b) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta na završnom ispitu:
|
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Grupa autora, Osječka arhitektura 1918.-1945., HAZU Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, Osijek, 2006. | 6 | 40 |
Jurković Ž., Koški Ž., Lovoković D., Urbanistički i arhitektonski natječaji u Osijeku 1994.-2014., Građevinski fakultet Osijek, Osijek, 2015. | 6 | 40 |
Grupa autora, Od turskog do suvremenog Osijeka, HAZU Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, Osijek, 1996. |
6 | 40 |
Lončar-Vicković S., Stober D., Tradicijska kuća Slavonije i Baranje – priručnik za obnovu, Ministarstvo turizma Republike Hrvatske, Građevinski fakultet Osijek, Zagreb, 2011. | 6 | 40 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
|