Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
Lidija Kraljević, prof., Anamarija Štefić, prof. |
|
Naziv predmeta |
Engleski jezik I |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Obavezni |
|
Godina / Semestar |
1. godina / 1. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
2,0 |
Broj sati (P+V) |
15+15 |
1. OPIS PREDMETA |
|||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
Proširivanje općeg vokabulara engleskog jezika, usvajanje osnova vokabulara engleskog jezika struke građevinarstva, razvijanje vještine prevođenja s hrvatskog na engleski i s engleskog jezika na hrvatski, razvijanje vještina razumijevanja pisanog stručnog teksta i snalaženje u radu s rječnicima te ponavljanje i usavršavanje gramatičkih struktura engleskog jezika. |
|||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
nema uvjeta |
|||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
1. Interpretirati osnovne stručne termine na engleskom jeziku, na razini riječi i kolokacija. 2. Interpretirati tekst na engleskom jeziku. 3. Pismeno i usmeno prevoditi stručne izraze i tekstove s engleskog na hrvatski jezik i s hrvatskog na engleski jezik. 4. U pismenim prijevodima razlikovati i primijeniti osnovne gramatičke strukture engleskog jezika. |
|||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
Introduction (2); Architect Imhotep (2); The Great pyramid of Cheops (4); The Majestic Taj Mahal (2); Astonishing Cathedrals (4); Preliminary exam (2); Steel and structures never possible before (4); What is Civil Engineering? (2); Structural engineering (2); Petronas Twin Towers (4); Preliminary exam (2); |
|||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad ostalo ___________________ |
|||||||
1. 6. Komentari |
|||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
|||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
1,0 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
||
Pisani ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
1,0 |
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
Ostvarivanje bodova na kolokviju: 10% redovito pohađanje nastave, predani prijevodi, riješene vježbe 35% 1. kolokvij 35% 2. kolokvij 20% usmeni ispit (obvezan samo za studente koji žele ocjenu izvrstan ili vrlo dobar)
Ostvarivanje bodova na ispitu: 10% redovito pohađanje nastave, predani prijevodi, riješene vježbe 70% pismeni ispit 20% usmeni ispit (obvezan samo za studente koji žele ocjenu izvrstan ili vrlo dobar) |
|||||||||
1. 10. Obavezna literatura |
|||||||||
Kraljević L: Structures in Time & Space I, Faculty of Civil Engineering and Architecture Osijek, J.J. Strossmayer University of Osijek, 2002. |
|||||||||
1. 11. Dopunska literatura |
|||||||||
Kralj-Štih A.: English in Civil Engineering, Croatian University Edition 2004. internet sources |
|||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Vođenje evidencije o pohađanju predavanja i aktivnostima studenata Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija) |
|||||||||
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja i vježbe |
Pohađanje nastave
Rješavanje pismenih vježbi vokabulara, tiho i glasno čitanje Prijevod s i na strani jezik Raprave, debate, govorne vježbe Prijevod stručnih tekstova s i na strani jezik, razumjevanje čitanjem i slušanjem (listening and reading comprehension) |
1, 2, 3, 4 |
Evidencija dolazaka, /pohađanja nastave.
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa. |
Završna sumativna provjera znanja |
Rješavanje ispita |
1, 2, 3, 4 |
Ocjenjivanje ispita prema kriterijima ocjenjivanja |