Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
||
Vježbe |
||
Naziv predmeta |
Građevna statika II |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Obvezni |
|
Godina |
2.godina / 4.semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
5 |
Broj sati (P+V+S) |
30+25+5 |
1. OPIS PREDMETA
|
|||||||||||||||||||
1.1. Ciljevi predmeta |
|||||||||||||||||||
Stjecanje znanja o energetskim i varijacijskim principima, metodama proračuna statički neodređenih sustava, te o svojstvima statički neodređenih sustava i njihovih dijagrama |
|||||||||||||||||||
1.2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||||||||||||
Usvojeno gradivo iz predmeta: Matematika 1, Matematika 2, Mehanika 1 i Građevne statike 1. Poznavati trigonometriju, diferencijalni i integralni račun, matrični račun, osnovne principe mehanike i fizike, proračun unutarnjih sila. |
|||||||||||||||||||
1.3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||||||||||||
1. Primijeniti osnovne energetske principe za određivanje pomaka i drugih odgovora sustava. 2. Analizirati osnovna svojstva statički neodređenih sustava, utjecaj promjene svojstava na veličinu dijagrama unutarnjih sila i pomaka. 3. Primijeniti princip superpozicije za određivanje dijagrama unutarnjih sila na statički neodređenom sustavu. 4. Primijeniti analitičke i numeričke postupke za proračun unutarnjih sila statički neodređenih sustava. |
|||||||||||||||||||
1.4. Sadržaj predmeta |
|||||||||||||||||||
Statički neodređeni konstruktivni sistemi. Analize, osnovne pretpostavke i metode. Energetski teoremi i varijacijski principi. Metoda sila. Izbor osnovnog sistema. Jednadžbe kompatibilnosti. Matrica popustljivosti štapa i sistema. Određivanje elemenata matrice popustljivosti. Metoda pomaka. Izbor proračunskog sistema. Jednadžbe ravnoteže i rada na virtualnim pomacima. Određivanje elemenata matrice krutosti i matrice vanjskog djelovanja. Utjecajne linije statički neodređenih sustava. |
|||||||||||||||||||
1.5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
x samostalni zadaci multimedija i mreža x laboratorij x mentorski rad ostalo ___________________ |
|||||||||||||||||
1.6.Komentari |
|
||||||||||||||||||
1.7.Obveze studenata |
|||||||||||||||||||
Pohađanje predavanja i vježbi; izrada programa, zadaća, kvizova |
|||||||||||||||||||
1.8. Praćenje rada studenata |
|||||||||||||||||||
Pohađanje nastave |
2,0 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
1,0 |
Eksperimentalni rad |
|
||||||||||||
Pismeni ispit |
0,5 |
Usmeni ispit |
0,5 |
Esej |
|
Istraživanje |
|
||||||||||||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
1,0 |
Referat |
|
Praktični rad |
|
||||||||||||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1.9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||||||||||||
Bodovni intervali za ocjenjivanje kolokvija i pismenog ispita:
|
|||||||||||||||||||
1.10. Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|||||||||||||||||||
M. Anđelić: Građevna statika II, Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu,2005 K. Fresl: Građevna statika 2, Predavanja, Sveučilište u Zagrebu 2017 S. Lozančić, T. Kalman, M. Grubišić: Nastavni materijali |
|||||||||||||||||||
1.11. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|||||||||||||||||||
A. Mihanović, B. Trogrlić, V. Akmadžić: Građevna statika II, Sveučilište u Splitu, 2014. A. Ghali, A.M. Neville and T.G. Brown : Structural analysis, Spon press, 2017. C. Natatajan, P. Revathi: Matrix Methods of Structural Analysis- Theory and Problems, PHI Learning, 2014 |
|||||||||||||||||||
1.12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||||||||||||
Ocjenjivanje programa, zadaća, kvizova, kolokvij, seminari, računalne vježbe |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanje i vježbe |
Pohađanje nastave |
1,2,3,4 |
Evidentiranje prisutnosti |
Seminarski rad |
Izrada samostalnih zadataka |
3,4 |
Ocjenjivanje programa |
Kontinuirana provjera znanja |
Pisanje kolokvija, zadaća, kvizova
|
1,2,3,4 |
Ocjenjivanje istih |
Završna provjera znanja |
Odgovaranje na pismena i usmena pitanja |
1,2,3,4 |
Ocjenjivanje odgovora |