Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
Anamarija Štefić, prof. |
|
Naziv predmeta |
Njemački jezik I |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
obvezni |
|
Godina / Semestar |
1. godina / 1. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
2,00 |
Broj sati (P+V+S) |
15 + 15 + 0 |
1. OPIS PREDMETA |
|||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
· upoznati i podsjetiti studente s gramatičkim i jezičnim strukturama koje su svojstvene tehničkom njemačkom jeziku · upoznavati osobitosti stručnog teksta · usvajati i proširivati stručnu terminologiju temeljnih područja struke · razvijati vještine čitanja i razumijevanja stručnog teksta |
|||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
Osnovno znanje gramatike i općeg vokabulara |
|||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći: 1. razumjeti kraći stručni tekst 2. analizirati pročitani tekst u različitim oblicima pisane komunikacije (odgovoriti na pitanja, nadopuniti rečenice, grupirati pojmove, pismeno formulirati sažetak tekst) 3. analizirati pročitani tekst u različitim oblicima usmene komunikacije (kraće diskusije na zadanu temu, rad u paru/grupi) 4. definirati pojmove iz struke 5. primijeniti obrađenu stručnu terminologiju 6. primijeniti gramatičke konstrukcije u pisanom tekstu i usmenoj komunikaciji |
|||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
· Allgemeines zum Bauwesen · Baustelle · Bauholz · Fachwerkhäuser · Notre Dame Kapelle, Ronchamp · Beton hat viele Gesichter · Stahlbau · Supergras Bambus |
|||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
x samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad ostalo ___________________ |
|||||||
1. 6. Komentari |
|||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
|||||||||
prisutnost na vježbama (najmanje 70% satnice), rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi, povremeni samostalni zadatci ( nisu obvezni nego za dodatne bodove) |
|||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
1 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
||
Pisani ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
1 |
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
· Tijekom semestra se polažu dva (2) kolokvija i srednja ocjena iz kolokvija je ocjena iz ispita. Ukoliko student ne zadovolji (dobije negativnu ocjenu) ili pak nije zadovoljan ocjenom iz kolokvija, može/mora pristupiti ispitu za vrijeme ispitnih rokova. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti koji odgovaraju za ocjenu izvrstan ili ukoliko žele veću ocjenu od pismenog. · Svaki kolokvij donosi 45 bodova, a 10 bodova mogu studenti skupiti rješavajući zadane dodatne samostalne zadatke · Konačna ocjena se definira prema zbroju svih ostvarenih bodova tijekom semestra prema slijedećim kriterijima: o dovoljan (2): 44 – 57 o dobar (3): 58 – 71 o vrlo dobar (4): 72 – 85 o izvrstan (5): 86 - 100 |
|||||||||
1. 10. Obavezna literatura |
|||||||||
Štefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek |
|||||||||
1. 11. Dopunska literatura |
|||||||||
· Kralj Štih, Alemka (2005). Deutsch im Bauingenieurwesen, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb · Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb · Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb Časopisi iz knjižnice fakulteta:Detail, Institut für Internationale Architektur – Dokumentation · Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin · Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin · Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin · Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin |
|||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija) |
|||||||||
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja i vježbe
|
Pohađanje nastave |
1, 2, 3, 4, 5, 6
|
Evidentiranje nastave |
Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) |
1, 2, 4, 5
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa
|
|
Usmena komunikacija
|
3, 4, 5, 6
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Samostalni zadatci
|
1, 2, 3, 4, 5, 6
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Završna sumativna provjera znanja |
Odgovaranje na pismena i usmena pitanja |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Ocjenjivanje odgovora |