Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo

Njemački jezik II (PSS-GRAD)


 

Opće informacije

Nositelj predmeta

Anamarija Štefić, prof.

Naziv predmeta

Njemački jezik II

Studijski program

Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo

Status predmeta

obvezni

Godina / Semestar

1. godina / 2. semestar

Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave

ECTS koeficijent opterećenja studenata

2,00

Broj sati (P+V+S)

15 + 15 + 0

 

1. OPIS PREDMETA

1. 1. Ciljevi predmeta

·         usvajati i proširivati vokabular vezan za građevinarstvo

·         prepoznavati i koristiti stručnu terminologiju

·         usvajati strategije čitanja i slušanja, primanje i davanje informacija

·         svladavati kompleksnije gramatičke strukture svojstvene tehničkom njemačkom jeziku

·         razvijati usmenu komunikaciju na području struke

1. 2. Uvjeti za upis predmeta

Nema uvjeta

1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:

1.        analizirati stručni tekst (vokabular i gramatika) iz područja navedenih u sadržaju predavanja

2.        interpretirati tablice i slike

3.        koristiti se odgovarajućim stručnim nazivljem i frazama u pisanoj i usmenoj komunikaciji

4.        pismeno sažeti tekst, objasniti argumente i definicije

5.        usmeno interpretirati pojedine dijelove teksta

6.        pismeno prevesti jednostavniji stručni tekst s njemačkog na hrvatski jezik

1. 4. Sadržaj predmeta

·         Die sieben Weltwunder des Altertums

·         Die Weltwunder von heute

·         Natürliche Bausteine

·         Stonehenge

·         Höher und höher – der Wettlauf in den Himmel

·         Tunnel

·         Wunderstoff Lehm

1. 5. Vrste izvođenja nastave

x predavanja

   seminari i radionice

x vježbe

   obrazovanje na daljinu

   terenska nastava

x samostalni zadatci

   multimedija i mreža

   laboratorij

   mentorski rad

   ostalo

___________________

1. 6. Komentari

1. 7. Obaveze studenata

·         prisutnost na vježbama (najmanje 70% satnice)

·         rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi

·         povremeni samostalni zadatci ( nisu obvezni nego za dodatne bodove)

1. 8. Praćenje rada studenata

Pohađanje nastave

1,0

Aktivnost u nastavi

   

Seminarski rad

   

Eksperimentalni rad

   

Pisani ispit

   (1,0)

Usmeni ispit

   

Esej

   

Istraživanje

   

Projekt

   

Kontinuirana provjera znanja

(1,0)

Referat

   

Praktični rad

   

Portfolio

   

 

   

 

   

 

   

1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu

Tijekom semestra studenti imaju mogućnost polagati ispit putem dva (2) kolokvija koji se ocjenjuju prema dolje navedenim kriterijima. Srednja oocjena iz oba kolokvija je konačna ocjena iz kolegija. Ukoliko student ne položi ili ne pristupi kolokvijima mora polagati pismeni ispit. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti za ocjenu izvrstan ili žele veću ocjenu od one ostvarene na kolokvijima / pismenom ispitu.

Kriteriji ocjenjivanja:

nedovoljan (1): 0-49%

dovoljan (2): 50-59%

dobar (3): 60-74%

vrlo dobar (4): 75-89%

izvrstan (5): 90 -100%

1. 10. Obavezna literatura

Štefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek

1. 11. Dopunska literatura

·         Kralj Štih, Alemka (2005). Deutsch im Bauingenieurwesen, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb

·         Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb

·         Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb

Časopisi iz knjižnice fakulteta:

·         Detail, Institut für Internationale Architektur – Dokumentation

·         Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin

·         Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin

·         Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin

·         Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin

1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija

Vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata

Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike)

Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija)

                   

 

2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA

2. 1. Nastavna aktivnost

2. 2. Aktivnost studenta

2. 3. Ishod učenja

2. 4 Metoda procjene

Predavanja i vježbe

 

Pohađanje nastave

1, 2, 3, 4, 5, 6

Evidentiranje nastave

Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike)

1, 2, 3, 4, 6

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa 

Usmena komunikacija

 

1, 2, 3, 5

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa

Samostalni zadatci

 

1, 2, 3, 4, 5, 6

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa

Završna sumativna provjera znanja

Odgovaranje na pismena i usmena pitanja

1, 2, 3, 4, 5, 6

Ocjenjivanje odgovora