Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
Anamarija Štefić, prof. |
|
Naziv predmeta |
Njemački jezik II |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
obvezni |
|
Godina / Semestar |
1. godina / 2. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
2,00 |
Broj sati (P+V+S) |
15 + 15 + 0 |
1. OPIS PREDMETA |
|||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
· usvajati i proširivati vokabular vezan za građevinarstvo · prepoznavati i koristiti stručnu terminologiju · usvajati strategije čitanja i slušanja, primanje i davanje informacija · svladavati kompleksnije gramatičke strukture svojstvene tehničkom njemačkom jeziku · razvijati usmenu komunikaciju na području struke |
|||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
Nema uvjeta |
|||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći: 1. analizirati stručni tekst (vokabular i gramatika) iz područja navedenih u sadržaju predavanja 2. interpretirati tablice i slike 3. koristiti se odgovarajućim stručnim nazivljem i frazama u pisanoj i usmenoj komunikaciji 4. pismeno sažeti tekst, objasniti argumente i definicije 5. usmeno interpretirati pojedine dijelove teksta 6. pismeno prevesti jednostavniji stručni tekst s njemačkog na hrvatski jezik |
|||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
· Die sieben Weltwunder des Altertums · Die Weltwunder von heute · Natürliche Bausteine · Stonehenge · Höher und höher – der Wettlauf in den Himmel · Tunnel · Wunderstoff Lehm |
|||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
x samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad ostalo ___________________ |
|||||||
1. 6. Komentari |
|||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
|||||||||
· prisutnost na vježbama (najmanje 70% satnice) · rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi · povremeni samostalni zadatci ( nisu obvezni nego za dodatne bodove) |
|||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
1,0 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
||
Pisani ispit |
(1,0) |
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
(1,0) |
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
Tijekom semestra studenti imaju mogućnost polagati ispit putem dva (2) kolokvija koji se ocjenjuju prema dolje navedenim kriterijima. Srednja oocjena iz oba kolokvija je konačna ocjena iz kolegija. Ukoliko student ne položi ili ne pristupi kolokvijima mora polagati pismeni ispit. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti za ocjenu izvrstan ili žele veću ocjenu od one ostvarene na kolokvijima / pismenom ispitu. Kriteriji ocjenjivanja: nedovoljan (1): 0-49% dovoljan (2): 50-59% dobar (3): 60-74% vrlo dobar (4): 75-89% izvrstan (5): 90 -100% |
|||||||||
1. 10. Obavezna literatura |
|||||||||
Štefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek |
|||||||||
1. 11. Dopunska literatura |
|||||||||
· Kralj Štih, Alemka (2005). Deutsch im Bauingenieurwesen, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb · Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb · Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb Časopisi iz knjižnice fakulteta: · Detail, Institut für Internationale Architektur – Dokumentation · Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin · Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin · Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin · Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin |
|||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija) |
|||||||||
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja i vježbe
|
Pohađanje nastave |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Evidentiranje nastave |
Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) |
1, 2, 3, 4, 6
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Usmena komunikacija
|
1, 2, 3, 5
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Samostalni zadatci
|
1, 2, 3, 4, 5, 6
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Završna sumativna provjera znanja |
Odgovaranje na pismena i usmena pitanja |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Ocjenjivanje odgovora |