Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
|
|
Naziv predmeta |
Terenska nastava |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Izborni |
|
Godina / Semestar |
2.godina / 4.semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
1,0 |
Broj sati (P+V+S) |
0+15+0 |
1. OPIS PREDMETA |
|||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
Razvijanje neposrednog opažajnog spoznajnog uvida u različite aspekte građevinskih projekata. Predavanja se provode na licu mjesta („in situ“) tijekom vođenih stručnih obilazaka prema planu terenske nastave. Moguće međupredmetno povezivanje. Prepoznavanje tehnike, tehnologije i organizacije različitih građevina, njihovog oblika i načina odvijanja radova. |
|||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
Nema. |
|||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći: 1. Povezati teoriju s primjerima iz prakse. 2. Stvoriti integriranu sliku građevinskog projekta. 3. Tumačiti specifične procese promatranog projekta u prostornom i vremenskom kontekstu. |
|||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
Priprema i razgled odabranih aktualnih građevinskih projekata u prostornom i vremenskom kontekstu. Upoznavanje i tumačenje specifičnih procesa odabranog projekta. |
|||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
predavanja seminari i radionice vježbe obrazovanje na daljinu x terenska nastava |
samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad ostalo ___________________ |
|||||||
1. 6. Komentari |
|||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
|||||||||
Pohađanje terenske nastave i aktivno sudjelovanje tijekom njezinog izvođenja. Studenti su dužni pridržavati se mjera sigurnosti. |
|||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
0,5 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
||
Pisani ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
|
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
Nema. |
|||||||||
1. 10. Obavezna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|||||||||
|
|||||||||
1. 11. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|||||||||
Jurjević, D.: Sigurnost na radu za studente, svezak 15, Biblioteka Zaštita na radu, Rijeka, 2018., dostupno na http://www.riteh.uniri.hr/media/filer_public/53/e6/53e6944f-70ba-4854-bda3-6ae7d71b56fa/sigurnost-na-radu-za-studente-2018.pdf |
|||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Anonimna, kvantitativna standardizirana studentska anketa o predmetu i radu nastavnika koju provodi Ured za unaprjeđivanje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek. |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Vježbe - izlaganje, grupna rasprava |
Aktivno sudjelovanje u grupnoj raspravi |
|
Evidencija prisutnosti, procjena sposobnosti zaključivanja, povezivanja znanja |