Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
doc.dr.sc. Hrvoje Ajman |
|
Vježbe |
M. Nemčanin |
|
Naziv predmeta |
Tjelesna i zdravstvena kultura III |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Obavezni |
|
Godina |
2.godina / 3.semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
1 |
Broj sati (P+V+S) |
0+30+0 |
1.OPIS PREDMETA |
|||||||||||
1.1. Ciljevi predmeta |
|||||||||||
Zadovoljenje jedne od primarnih ljudskih potreba, kretanja. Utvrđivanje aktualnog stanja studenata te intervencija na to stanje dodavanjem novih motoričkih znanja, njegovanjem i ponavljanjem već stečenih motoričkih znanja te skladnim i umjerenim razvojem u području motoričkih dostignuća i funkcionalnih sposobnosti. |
|||||||||||
1.2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||||
Nema |
|||||||||||
1.3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||||
1. Primijeniti načine očuvanja zdravlja kroz programe nastave TZK-a. 2. Poticati odgovornost i samostalnost. 3. Demonstrirati rad na spravama za razvoj motoričkih sposobnosti. 4. Izraditi individualni program vježbanja u fitnessu. 5. Koristiti zdrave radne i higijenske navike. |
|||||||||||
1.4. Sadržaj predmeta |
|||||||||||
Kineziologija, Tjelesna i zdravstvena kultura, Kineziološka rekreacija, Sport i metodika sportskog treninga, Kineziterapija, Predmet istraživanja i struktura kineziologije, Struktura antropološkog prostora, Zdravstveni status, Funkcije dišnog i krvožilnog sustava. Procjena funkcionalnih sposobnosti i mjerni instrumenti, Procjena motoričkih sposobnosti i mjerni instrumenti, Procjena morfoloških karakteristika i mjerni instrumenti, Planiranje i programiranje transformacijskih procesa, Lokomotorni sustav- uloga mišića i fiziologija držanja tijela, Procjena i ocjena kumulativnih efekata rekreativnih programa vježbanja, Osnovne metode aerobnog načina vježbanja, Osnovne metode anaerobnog načina vježbanja, Modeli različitih sportsko- rekreativnih programa. |
|||||||||||
1.5. Vrste izvođenja nastave |
predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
x samostalni zadaci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad x ostalo ___________________ |
|||||||||
1.6. Komentari |
|
||||||||||
1.7. Obveze studenata |
|||||||||||
Pohađanje nastave i sudjelovanje u sportskim natjecanjima. Studenti oslobođeni nastave TZK temeljem liječničke ispričnice pišu seminarski rad. |
|||||||||||
1.8. Praćenje rada studenata |
|||||||||||
Pohađanje nastave |
1,0 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
||||
Pismeni ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
|
Referat |
|
Praktični rad |
|
||||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1.9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||||
Procjena i ocjena inicijalnog stanja. Procjena neposrednih i kumulativnih efekata vježbanja. |
|||||||||||
1.10. Obvezatna literatura |
|||||||||||
1. Vukić, Ž., S. Jančić: Priručnik za samostalno ciljano vježbanje studenata, Osijek, 1999. |
|||||||||||
1.11. Dopunska literatura |
|||||||||||
1. Mraković, M.: Uvod u sistematsku kineziologiju, Zagreb, 1997. 2. Milanović, D.: Dijagnostika u sportu, Rovinj, 1996. 3. Andrijašević, M.: Sportska rekreacija u mjestu rada i stanovanja, Zagreb, 1996. 4. Horga, S.: Psihologija sporta, Zagreb, 2009. 5. Rastovski, D.: Kako plivati, Osijek, 2016. |
|||||||||||
1.12. Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu |
|||||||||||
Naslov |
Broj primjeraka |
Broj studenata |
|||||||||
1.13. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||||
Evidencija izvršavanja zadataka i evidentiranje prisutnosti. Procjena i ocjena inicijalnog stanja. Procjena neposrednih i kumulativnih efekata vježbanja.
|
|||||||||||
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Vježbe |
Pohađanje nastave i individualno tjelesno vježbanje |
1-5 |
Evidencija izvršavanja zadataka i evidentiranje prisutnosti |