| GRAĐEVINSKA FIZIKA | Oznaka: I-08 |
|---|---|
| Nositelj | Izv.prof.dr.sc. HRVOJE KRSTIĆ, dipl.ing.građ. |
| Asistenti | |
| Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij |
| Status predmeta | Izborni |
| Godina | 1. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 15 + 0 + 0 |
| ECTS | 2,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Cilj predmeta je upoznavanje studenata s osnovnim područjima građevinske fizike, uštedama toplinske energije i energetskoj učinkovitosti u zgradama, te pripadajućim važećim zakonskim propisima. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| Nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
Po završetku nastave iz predmeta student će moći:
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
| Arhitektonsko-energetski i biološko-ekološki zahtjevi suvremenog građenja. Propisi iz područja građevinske fizike. Vrednovanje toplinskih karakteristika postojećih zgrada. Sanacija toplinske zaštite zgrada. Uporaba obnovljivih izvora energije u visokogradnji. Korištenje sunčevog zračenja – aktivni i pasivni sustavi. Geometrija sunčevog zračenja. Direktan zahvat sunčevog zračenja. Trombov zid. Izgradnja staklenika. Pasivne solarne kuće. Poboljšanja i sanacije postojećih zgrada u cilju racionalnog korištenja energije. Zaštita od buke. Akustika prostorija. |
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| x | predavanja |
| seminari i radionice | |
| vježbe | |
| obrazovanje na daljinu | |
| terenska nastava | |
| samostalni zadaci | |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| x | mentorski rad |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 0,1 |
| Aktivnost u nastavi | 0,3 |
| Pismeni ispit | 1,6 |
| Usmeni ispit | Da |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||
|---|---|---|---|---|
| Prisustvo na nastavi | Aktivnost na nastavi | Pismeni ispit | UKUPNO | |
| Mogući raspon bodova | 0-5 | 0-15 | 0-80 | 0-100 |
| Minimalni raspon bodova | 1 | 0 | 41 | 42 |
| Bodovi/ocjena 0-41 nedovoljan (1); 42-55 dovoljan (2); 56-68 dobar (3); 69-80 vrlo dobar (4); 81-100 izvrstan (5) |
||||
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
| Mjerenje sposobnosti odgovaranja na pitanja i vođenje rasprave tijekom nastave. Bodovanje temeljeno na kriterijima za kolokvije i pismeni ispit. Studentska anketa. |