GRAĐEVINSKA FIZIKA | Oznaka: I-08 |
---|---|
Nositelj | Izv.prof.dr.sc. HRVOJE KRSTIĆ, dipl.ing.građ. |
Asistenti | |
Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 1. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 15 + 0 + 0 |
ECTS | 2,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predmeta je upoznavanje studenata s osnovnim područjima građevinske fizike, uštedama toplinske energije i energetskoj učinkovitosti u zgradama, te pripadajućim važećim zakonskim propisima. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Po završetku nastave iz predmeta student će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
Arhitektonsko-energetski i biološko-ekološki zahtjevi suvremenog građenja. Propisi iz područja građevinske fizike. Vrednovanje toplinskih karakteristika postojećih zgrada. Sanacija toplinske zaštite zgrada. Uporaba obnovljivih izvora energije u visokogradnji. Korištenje sunčevog zračenja – aktivni i pasivni sustavi. Geometrija sunčevog zračenja. Direktan zahvat sunčevog zračenja. Trombov zid. Izgradnja staklenika. Pasivne solarne kuće. Poboljšanja i sanacije postojećih zgrada u cilju racionalnog korištenja energije. Zaštita od buke. Akustika prostorija. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
x | predavanja |
seminari i radionice | |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
x | mentorski rad |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 0,1 |
Aktivnost u nastavi | 0,3 |
Pismeni ispit | 1,6 |
Usmeni ispit | Da |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||
---|---|---|---|---|
Prisustvo na nastavi | Aktivnost na nastavi | Pismeni ispit | UKUPNO | |
Mogući raspon bodova | 0-5 | 0-15 | 0-80 | 0-100 |
Minimalni raspon bodova | 1 | 0 | 41 | 42 |
Bodovi/ocjena 0-41 nedovoljan (1); 42-55 dovoljan (2); 56-68 dobar (3); 69-80 vrlo dobar (4); 81-100 izvrstan (5) |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Mjerenje sposobnosti odgovaranja na pitanja i vođenje rasprave tijekom nastave. Bodovanje temeljeno na kriterijima za kolokvije i pismeni ispit. Studentska anketa. |