POSLOVNA ETIKA I KULTURA KOMUNIKACIJE | Oznaka: III-01 |
---|---|
Nositelj | prof.dr.sc. KSENIJA ČULO |
Asistenti | |
Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 0 + 0 |
ECTS | 2,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Shvaćanje uloge i značaja kulture poslovnog komuniciranja te usvajanje etičkih načela u poslovanju. Shvaćanje važnosti uloge menadžera – osobe, uloge zasnovane na uzajamnom razumijevanju i uvažavanju. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Povijesno i teorijsko gledište poslovne etike i kulture komuniciranja. Mentalna mapa: poslovna etika - definicija, subjekti, načela, etičke vrline, etički kodeks, područja istraživanja, poslovni bonton. Primjeri iz hrvatske i svjetske prakse. Etička i moralna odgovornost menadžera. Korupcija. Mobbing. Međuljudski odnosi. Whistleblowing (zviždači). Korporativni protokol. Upravljanje poslovnom etikom. Poslovna etika i organizacijska kultura. Položaj i uloga ljudskih prava u poslovnom svijetu. Poslovna komunikacija: pojam, komunikacijske vještine, komunikacijski stilovi, komunikacijski kanali. Pisana poslovna komunikacija. Govorna (verbalna) komunikacija. Negovorna (neverbalna) komunikacija. Umijeće pregovaranja. Poslovni sastanak – sazivanje i vođenje sastanaka. Primjeri pisanja raznih vrsta dopisa; e-mail komunikacija. Pravila prezentiranja. Komunikacija tvrtke s okruženjem – poslovni znak (ime, logo, grafem, symbol, trade mark, itd.) Odnosi s javnostima – promidžba, javno mijenje, kreiranje poslovnog imidža (branda) u javnosti. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
x | predavanja |
seminari i radionice | |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Obveze studenata su ujedno i uvjeti za potpis:
|
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1,0 |
Aktivnost u nastavi | 0,1 |
Seminarski rad | 0,3 |
Pismeni ispit | 0,6 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
1. Obveze studenata (uvjeti za potpis)
2. Kolokviji
3. Nužni uvjeti za oslobađanje od ispita i upis ocjene
Ukoliko student zadovoljava oba nužna uvjeta može biti oslobođen polaganja ispita i dobiti konačnu ocjenu. Konačna ocjena se tada izračunava kao aritmetička sredina ocjena prvog i drugog kolokvija te ocjene seminarskog rada. Ukoliko student nije zadovoljan predloženom ocjenom, a ispunio je nužne uvjete za oslobađanje od ispita, može na prvom ispitnom roku pristupiti samo usmenom ispitu. Alternativno, može na bilo kojem roku pristupiti pismenom ispitu i time zanemariti svoj uspjeh sa kolokvija.
4. Ispit |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Poslovna komunikcija | 0 | 20 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|