| POSLOVNA ETIKA I KULTURA KOMUNIKACIJE | Oznaka: III-01 |
|---|---|
| Nositelj | izv.prof.dr.sc. ŠANDRK NUKIĆ IVANA, dipl.oec. |
| Asistenti | |
| Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij |
| Status predmeta | Obvezni |
| Godina | 2. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 0 + 0 |
| ECTS | 2,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Shvaćanje uloge i značaja kulture poslovnog komuniciranja te usvajanje etičkih načela u poslovanju. Shvaćanje važnosti uloge menadžera – osobe, uloge zasnovane na uzajamnom razumijevanju i uvažavanju. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| Nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
| Povijesno i teorijsko gledište poslovne etike i kulture komuniciranja. Mentalna mapa: poslovna etika - definicija, subjekti, načela, etičke vrline, etički kodeks, područja istraživanja, poslovni bonton. Primjeri iz hrvatske i svjetske prakse. Etička i moralna odgovornost menadžera. Korupcija. Mobbing. Međuljudski odnosi. Whistleblowing (zviždači). Korporativni protokol. Upravljanje poslovnom etikom. Poslovna etika i organizacijska kultura. Položaj i uloga ljudskih prava u poslovnom svijetu. Poslovna komunikacija: pojam, komunikacijske vještine, komunikacijski stilovi, komunikacijski kanali. Pisana poslovna komunikacija. Govorna (verbalna) komunikacija. Negovorna (neverbalna) komunikacija. Umijeće pregovaranja. Poslovni sastanak – sazivanje i vođenje sastanaka. Primjeri pisanja raznih vrsta dopisa; e-mail komunikacija. Pravila prezentiranja. Komunikacija tvrtke s okruženjem – poslovni znak (ime, logo, grafem, symbol, trade mark, itd.) Odnosi s javnostima – promidžba, javno mijenje, kreiranje poslovnog imidža (branda) u javnosti. |
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| x | predavanja |
| seminari i radionice | |
| vježbe | |
| obrazovanje na daljinu | |
| terenska nastava | |
| samostalni zadaci | |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
Obveze studenata su ujedno i uvjeti za potpis:
|
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 1,0 |
| Aktivnost u nastavi | 0,1 |
| Seminarski rad | 0,3 |
| Pismeni ispit | 0,6 |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|---|
|
1. Obveze studenata (uvjeti za potpis)
2. Kolokviji
3. Nužni uvjeti za oslobađanje od ispita i upis ocjene
Ukoliko student zadovoljava oba nužna uvjeta može biti oslobođen polaganja ispita i dobiti konačnu ocjenu. Konačna ocjena se tada izračunava kao aritmetička sredina ocjena prvog i drugog kolokvija te ocjene seminarskog rada. Ukoliko student nije zadovoljan predloženom ocjenom, a ispunio je nužne uvjete za oslobađanje od ispita, može na prvom ispitnom roku pristupiti samo usmenom ispitu. Alternativno, može na bilo kojem roku pristupiti pismenom ispitu i time zanemariti svoj uspjeh sa kolokvija.
4. Ispit |
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Poslovna komunikcija | 0 | 20 |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|