METODA KONAČNIH ELEMENATA | Oznaka: 2.05–106 |
---|---|
Nositelj | Doc. dr. sc. MARIN GRUBIŠIĆ, mag. ing. aedif. |
Asistent | Doc. dr. sc. MARIN GRUBIŠIĆ, mag. ing. aedif. |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – O |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 25 + 5 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
|
Uvjeti za upis predmeta |
---|
|
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Nakon polaganja predmeta student će znati:
|
Sadržaj predmeta |
---|
Varijaciona formulacija problema rubnih i početnih rubnih uvjeta. Formulacija i analiza jednodimenzionalnih problema metodom konačnih elemenata. Primjena metode konačnih elemenata putem računala. Formulacija i analiza dvodimenzionalnih problema s jednom i više varijabli metodom konačnih elemenata. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
X | mentorski rad |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Pohađanje predavanja i vježbi, izrada zadaća, izrada seminarskog rada |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 2,0 |
Seminarski rad | 1,0 |
Kontinuirana provjera znanja / ispit / kolokviji | 1,5 |
Domaći radovi | 0,5 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Rad studenta tijekom nastave ocjenjuje se i vrednuje putem obveznih 1. kolokvija, 2. kolokvija, 3. kolokvija i izbornog ponavljajućeg 4. kolokvija kojim se nadomješta lošiji ostvaren uspjeh studenta na jednom obveznom kolokviju. Najviši uspjeh studenta na pojedinom kolokviju iznosi 100,0 %, a najmanji potrebni 60,0 %. Prosječni uspjeh studenta ostvaren putem kolokvija čini 70,0 % konačne ocjene. Obvezni seminarski rad (završni ispit) sastoji se od pisanog i programskog dijela u računalnom programu MATLAB te obrazlaganja rada na usmenom ispitu. Uspjeh studenta ostvaren putem seminarskog rada čini 30,0 % konačne ocjene. Ukupni ostvareni postotak uspješnosti rada studenta tijekom nastave i na završnom ispitu određuje se na način 0,70*(1. kolokvij + 2. kolokvij + 3. kolokvij) / 3 + 0,30*seminarski rad = najviše 100,0 % i najmanje 60,0 %. Uspješnost studenta ocjenjuje na sljedeći način: - 90,0 - 100,0 % izvrstan (5); - 80,0 - 89,9 % vrlo dobar (4); - 70,0 - 79,9 % dobar (3); - 60,0 - 69,9 % dovoljan (2); - 0,0 - 59,9 % nedovoljan (1). Ukoliko student tijekom nastave i putem završnog ispita ostvari između 0,0 i 59,9 % od ukupnog broja bodova upućuje se na polaganje predmeta putem pismenog i usmenog ispita. |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
V. Sigmund, Bilješke s predavanja | 20 | 15 |
J. Sorić, Metoda konačnih elemenata, Golden marketing, 2004. | 3 | 15 |
Zienkiewicz, O.C., Taylor R. L., Zhu J. Z., 2005. The Finite Element Method. Its Basis and Fundamentals: Its Basis and Fundamentals. Sixt Edition. Burlington: Elsevier Butterworth-Heinemann | 1 | 15 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Evidencija izostanaka s nastave, tri domaća rada, dva kolokvija, seminarski rad/završni ispit |