PROCESI PLANIRANJA I KONTROLE GRAĐENJA | Oznaka: 2.15–115 |
---|---|
Nositelj | |
Asistenti | |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – smjer ORGANIZACIJA, TEHNOLOGIJA I MENADŽMENT GRAĐENJA |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 30 + 0 |
ECTS | 4,5 |
Ciljevi predmeta |
---|
Upoznati studente s osnovama planiranja i kontrole izvršenja aktivnosti kod realizacije građevina (dogradnja, izgradnja, rekonstrukcija). |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema dodatnih uvjeta. |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Primijeniti tehnike planiranja izvođenja građevinskih objekata. Povezati troškove izvođenja i vrijeme potrebno za izvođenje građevinskih objekata. Povezati faze izvođenja građevinskih objekata. Koristiti tehnike mrežnog planiranja. Analizirati postupak skraćenja trajanja aktivnosti i mrežnog plana. Provjeriti izvršenje plana. Kontrolirati napredovanje projekta (troškovi, vrijeme, količine i specifikacije predviđenih aktivnosti). |
Sadržaj predmeta |
---|
Uvod i opći pojmovi. Faze planiranja. Tehnike planiranja. Planiranje troškova i vremena. Metode planiranja i kontrole aktivnosti. Metode kontrole izvršenja radova. Analiza vremena i troškova. Povezivanje vremena i troškova u planiranju graditeljskih aktivnosti. Elementi planiranja (različiti pristupi i koncepcije planiranja). Mjesto i uloga planiranja u procesu građenja. Cilj planiranja građenja. Zadaci planiranja građenja. Razlike u planiranju projekata i proizvodnje. Faze planiranja građevinskog projekta. Podjela planova. Zahtjevi u odnosu na plan. Postupak izrade početnog plana (izbor aktivnosti, određivanje veza među aktivnostima, određivanje trajanja/resursa aktivnosti). Izračun i raspodjela troškova i prihoda po aktivnostima. Tehnike mrežnog planiranja (metoda PERT, metoda CPM, metoda PDM). Primjena i prednosti pojedinih metoda. Planiranje resursa. Značaj planiranja resursa u građevinskom projektu. Određivanje broja i strukture resursa po aktivnostima. Zbrajanje resursa na razini plana – početni profil korištenja resursa. Optimiziranje vremenskog redoslijeda. Postupak skraćenja trajanja plana. Potrebe za vremenskim skraćenjima. Skraćenje trajanja aktivnosti. Mjere skraćenja trajanja plana. Tehnika rada kod skraćenja trajanja plana. Skraćenje kritičnih i pod-kritičnih putova u planu. Kontrola izvršenja plana. Proces praćenja i kontrole izvršenja plana. Organizacija prikupljanja podataka. Ažuriranje plana. Obrada podataka i izrada izvještaja o stanju radova. Raspodjela izvještaja. Komunikacija putem povratne veze u projektu. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Redovito pohađanje predavanja i vježbi. Izrada programskih zadataka. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 2,0 |
Aktivnost u nastavi | 0,17 |
Seminarski rad | 1,0 |
Pismeni ispit | 1,0* |
Usmeni ispit | 0,33* |
Kontinuirana provjera znanja | 1,33 |
* Ukoliko student nije oslobođen ispita putem kolokvija (kontinuirana provjera znanja) |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||
---|---|---|---|---|
a) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta tijekom nastave - pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, seminarski rad, rad na vježbama, laboratorijske vježbe, auditorne vježbe, izrada programa, kolokvij prema tablici: |
||||
AKTIVNOST | AKTIVNOST STUDENTA | BODOVI | RASPON | % ocjene |
Prisustvo na nastavi (vježbe i predavanja) |
|
|
0-10 | 5% |
Aktivnost studenta na nastavi (vježbe i predavanja) |
|
|
0-10 | 5% |
Programski zadatak 1 |
|
|
0-10 | 5% |
Programski zadatak 2 |
|
|
0-10 | 5% |
Programski zadatak 3 |
|
|
0-10 | 5% |
Kolokviji |
|
|
0-160 | 76% |
UKUPNO | 0-210 | 0-100% | ||
b) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta na završnom ispitu - pismeno i usmeno prema skali: |
||||
% | Broj bodova | Ocjena | ||
0-30 | 0-60 | Izgubljeno pravo na potpis | ||
31-59 | 61-124 | Nedovoljan (1) | ||
60-69 | 125-145 | Dovoljan (2) | ||
70-79 | 146-166 | Dobar (3) | ||
80-89 | 167-187 | Vrlo dobar (4) | ||
90-100 | 188-210 | Izvrstan (5) |
Uvjet za pristupanje usmenom dijelu ispita je uspješno položen pismeni dio ispita (min. 59%).
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Planiranje projekata uz pomoć programskog alata Microsoft Project 2007. | 10 | 30 |
Metode mrežnog planiranja i njihova primjena u rukovođenju građenjem | 1 | 30 |
Construction planning, Programming and Control | 1 | 30 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|