ARHITEKTONSKE KONSTRUKCIJE I | OZNAKA |
---|---|
Nositelj | Doc.dr.sc. Ivana Brkanić Mihić, mag.ing.arch. |
Asistenti |
Dr. sc. Lucija Kraus, mag. ing. arch. Danijela Koški, mag. ing. arch. |
Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij arhitekture i urbanizma |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 1. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 30 + 0 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predavanja je upoznavanje studenata s osnovnim elementima zgrada i načinima prikaza tih elemenata u različitim vrstama projekata. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Uvod u znanstvenu disciplinu koja obrađuje elemente visokogradnje konstruirane na svojstvima građevinskih materijala, zakonima statike i fizike zgrade. Utjecaji na trajnost građevina i vrste konstruktivnih sustava u zgradama.Vrste projektne dokumentacije, lokacijska, građevinska i uporabna dozvola.Zidovi od opeke i opekarskih blokova, vrste opeka i opekarskih blokova.Način slaganja opeke –vez opeke, engleski, poljski i nizozemski vez opeke.Pravokutan spoj, sudar i križanje zidova od opeke.Stupovi od opeke, zaobljeni i sferni zidovi od opeke.Zidovi od šupljih betonskih blokova.Dimnjaci od opeke i montažni dimnjaci, ventilacijski kanali.Lukovi od opeke – ravni, segmentni i polukružni. Mortovi i žbuke. Vapneni, produžni, cementni, sadreni i šamotni mort. Zidovi od kamena – vrste prema obliku i veličini.Lukovi u zidovima od kamena – ravni,segmentni i polukružni luk. Stupovi od kamena i oblaganje pročelja tankim kamenim pločama.Zidovi od betona i armiranog betona – vrste prema načinu izvedbe, karakteristike. Pregradni zidovi. Lagani betoni, sadrene stijene, staklene stijene. Pročelja zgrada: vrste materijala i obloga. Toplinska izolacija. Staklena pročelja. Stropovi – konstrukcija, pod i podgled.Armirano-betonski stropovi – vrste. Monolitni, polumontažni i montažni AB stropovi. Armirano-betonski stropovi s ulošcima od stakla. Ravni krovovi – prohodni, neprohodni. Detalji. Drveni stropovi – vrste. Drveni stropovi između čeličnih nosača. Detalji. Čelični stropovi – vrste. Detalji. Spušteni strop. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
predavanja | |
seminari i radionice | |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Uredno pohađanje predavanja i vježbi (max. 30 % izostanaka ili 4 puta). Predani svi programi u predviđenim rokovima (3 programa). |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1 |
Aktivnost u nastavi | 0,5 |
Pismeni ispit | 1 |
Usmeni ispit | 1 |
Projekt | 1 |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 |
VAŽNO: Uz svaki od načina praćenja rada studenata treba unijeti odgovarajući udio u ECTS bodovima pojedinih aktivnosti tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta. Prazna polja možete upotrijebiti za dodatne aktivnosti. |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Aktivnost na nastavi | Program br. 1 | Program br. 2 | Program br. 3 | Kolokvij 1 ili Pismeni ispit, dio 1 | Kolokvij 2 ili Pismeni ispit, dio 2 | Usmeni | UKUPNO | |
Mogući raspon bodova | 0-10 | 0-10 | 0-10 | 0-10 | 0-15 | 0-15 | 0-30 | 0-100 |
Minimalni broj bodova | 1 | 6 | 6 | 6 | 8 | 8 | 16 | 51 |
Bodovi/ocjena 0-50 nedovoljan (1); 51-63 dovoljan (2); 64-75 dobar (3); 76-87 vrlo dobar (4); 88-100 izvrstan (5) |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
N. Klem, Ž. Koški, I. Ištoka Otković: Tehničko crtanje i CAD, Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku - Građevinski fakultet Osijek, Osijek, 2008. | 10 | 30 |
Skripta (interna skripta) | na stranicama http://www.gfos.unios.hr/ | 30 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
|