Osnove prostornog planiranja | OZNAKA |
---|---|
Nositelj | izv.prof.dr.sc. Dina Stober, dipl.ing.arh. |
Vježbe | |
Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Arhitekture i Urbanizma |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 3. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 0 + 0 |
ECTS | 2,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predmeta je upoznati studente s terminologijom prostornog planiranja. Studentima se kontinuirano razlaže multidisciplinarni pristup u prostornom planiranju. Kroz pregled i analizu elemenata u prostoru i pregled zakonodavnog okvira studenti spoznaju načela za oblikovanje i izradu prostornih planova. Osvješćivanje značenja sudjelovanja javnosti u postupku donošenja prostornih planova. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Definicija pojma prostorno planiranje, razine i načini planiranja. Subjekti izrade prostornih planova. Vrste prostornih planova. Regionalno planiranje. Postupak izrade, sastavni dijelovi i procedura donošenje planova. Strateški i provedbeni prostorni planovi – pregled i upoznavanje s hrvatskim prostornim dokumentima. Gradovi i regije: Uloga gradova u prostoru, utjecajne zone gradova. Zakonska regulativa prostornog planiranja i uređenja prostora. Sudjelovanje javnosti u izradi i donošenju prostornih planova – alati i najbolji primjeri. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
X | terenska nastava |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Prisustvo na nastavi min 70%, aktivno uključivanje u nastavu.Pohađanje terenske nastave. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1 |
Pismeni ispit | 0,5 |
Domaći radovi | 0,5 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Ocjenjivanje tijekom nastave: Pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, aktivno sudjelovanje u terenskoj nastav |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Marinović-Uzelac, A. 2001. Prostorno planiranje, Dom i svijet, Zagreb | 30 | |
Šimunović, I. 1996. Grad u regiji ili regionalni grad, Logos, Split | 30 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Procjena sposobnosti odgovaranja na pitanja i vođenje rasprave tijekom nastave. Samoevaluacija i studentska anketa. |