| Osnove prostornog planiranja | OZNAKA |
|---|---|
| Nositelj | izv.prof.dr.sc. Dina Stober, dipl.ing.arh. |
| Vježbe | |
| Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Arhitekture i Urbanizma |
| Status predmeta | Obvezni |
| Godina | 3. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 0 + 0 |
| ECTS | 2,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Cilj predmeta je upoznati studente s terminologijom prostornog planiranja. Studentima se kontinuirano razlaže multidisciplinarni pristup u prostornom planiranju. Kroz pregled i analizu elemenata u prostoru i pregled zakonodavnog okvira studenti spoznaju načela za oblikovanje i izradu prostornih planova. Osvješćivanje značenja sudjelovanja javnosti u postupku donošenja prostornih planova. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
| Definicija pojma prostorno planiranje, razine i načini planiranja. Subjekti izrade prostornih planova. Vrste prostornih planova. Regionalno planiranje. Postupak izrade, sastavni dijelovi i procedura donošenje planova. Strateški i provedbeni prostorni planovi – pregled i upoznavanje s hrvatskim prostornim dokumentima. Gradovi i regije: Uloga gradova u prostoru, utjecajne zone gradova. Zakonska regulativa prostornog planiranja i uređenja prostora. Sudjelovanje javnosti u izradi i donošenju prostornih planova – alati i najbolji primjeri. |
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| X | predavanja |
| seminari i radionice | |
| vježbe | |
| obrazovanje na daljinu | |
| X | terenska nastava |
| X | samostalni zadaci |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
| Prisustvo na nastavi min 70%, aktivno uključivanje u nastavu.Pohađanje terenske nastave. |
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 1 |
| Pismeni ispit | 0,5 |
| Domaći radovi | 0,5 |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|---|
|
Ocjenjivanje tijekom nastave: Pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, aktivno sudjelovanje u terenskoj nastav |
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Marinović-Uzelac, A. 2001. Prostorno planiranje, Dom i svijet, Zagreb | 30 | |
| Šimunović, I. 1996. Grad u regiji ili regionalni grad, Logos, Split | 30 | |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
|
Procjena sposobnosti odgovaranja na pitanja i vođenje rasprave tijekom nastave. Samoevaluacija i studentska anketa. |