Terenska nastava III | OZNAKA |
---|---|
Nositelj | doc.dr.sc. ŽELJKA JURKOVIĆ, dipl.ing.arh. |
Vježbe | |
Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Arhitekture i Urbanizma |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 3. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 0 + 10 + 20 |
ECTS | 2,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predmeta je upoznavanje studenata s urbanističkim i arhitektonskim karakteristikama izgradnje u obalnom dijelu Hrvatske, prvenstveno u prostornim cjelinama Istre i Dalmacije. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Po završetku nastave studenti će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
Razvijanje neposrednog opažajnog spoznajnog uvida u urbanistička i arhitektonska ostvarenja. Predavanja na licu mjesta („in situ“) u tijeku vođenih stručnih obilazaka. Uvid u hrvatsku urbanističku i arhitektonsku baštinu na licu mjesta („in situ“). Sagledati u prostornom i vremenskom kontekstu najznačajnija urbanistička i arhitektonska ostvarenja u prostoru obalne Hrvatske. Upoznavanje s bitnim karakteristikama prostora, ambijenata i prostornih cjelina uz jadransku obalu. Upoznavanje s razvojnim urbanističkim obilježjima gradova uz jadransku obalu. Upoznavanje s povijesnom i recentnom arhitekturom u kontekstu prostora i vremena (klima, konfiguracija terena, kulturno-povijesne okolnosti, bespravna gradnja). Razgled arhitekture turističke namjene, odnosno pojedinačnih hotela, hotelskih kompleksa i turističkih naselja. Analiza prostornih resursa gradova i izdvojenih građevinskih područja uz jadransku obalu. Analiza pojedinačnih zgrada, položaja na lokaciji te odnosa s okolnom izgradnjom. Analiza prometnog pristupa zgradi, prepoznavanje konstrukcije zgrade, analiza oblika (izgleda) zgrade te pojedinih specifičnih oblikovnih ili funkcionalnih elemenata. Problematiziranje bespravne gradnje uz jadransku obalu, od pojedinačnih zgrada do naselja ili dijelova naselja. Osobni doživljaj zgrade i urbane strukture, memoriranje mjesta i ambijenata. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
X | seminari i radionice |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
X | terenska nastava |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
|
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1,0 |
Seminarski rad | 1,0 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | |||
---|---|---|---|
a) pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, rad na vježbama, izrada Programa: | |||
Aktivnost na terenskoj nastavi | Seminarski rad | UKUPNO | |
Mogući raspon bodova | 0-5 | 0-5 | 0-10 |
Minimalni raspon bodova | 3* | 3* | 6 |
*uvjet za potpis: 3+3=6 bodova | |||
b) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta na završnom ispitu - pismeno i usmeno prema gornjoj tablici i skali:
Bodovi/ocjena
|
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Suić M., Antički grad na istočnom Jadranu, Golden marketing - Tehnička knjiga, Institut za arheologiju, Zagreb, 2003. | 6 | 30 |
Marasović T., Graditeljstvo starohrvatskog doba u Dalmaciji, Književni krug, Split, 1994. | 6 | 30 |
Premerl T., Hrvatska moderna arhitektura između dva rata, Matica Hrvatska, Zagreb, 1990. | 6 | 30 |
Uchytil, A., Žarnić, T., Karač, Z., Barišić, Z., Elementarni arhitektonski vodič – Dalmacija, Arhitektonski fakultet, Zagreb, 1998. | 6 | 30 |
Uchytil A., Barišić Marenić Z., Kahrović E., Leksikon arhitekata, Atlas hrvatske arhitekture XX. stoljeća, Arhitektonski fakultet, Zagreb, 2009. | 6 | 30 |
Split, arhitektura 20. stoljeća, vodič, Sveučilište u Splitu, Građevinsko - arhitektonski fakultet, Split, 2011. | 6 | 30 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
|