Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
||
Vježbe |
|
|
Naziv predmeta |
Elementi visokogradnje |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Obavezni |
|
Godina / Semestar |
1.godina / 2.semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
5,0 |
Broj sati (P+V+S) |
30+30+0 |
1. OPIS PREDMETA |
|||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
Cilj predavanja je upoznavanje studenata s osnovnim elementima zgrada i načinima prikaza tih elemenata u različitim vrstama projekata. |
|||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
nema uvjeta |
|||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
1. Identificirati osnovne elemente zgrade u različitim vrstama projekata. 2. Definirati i analizirati strukture osnovnih elemenata zgrade. 3. Prepoznati ulogu nosivih i nenosivih elemenata u zgradi. 4. Nacrtati dijelove idejnog, glavnog i izvedbenog projekta jednostavnih zgrada. 5. Upotrijebiti različite projekte zgrade u stručnom radu. |
|||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
Uvod (djelovanja na zgrade, vrste elemenata zgrada i konstruktivnih sustava, vrste projekata) [2]; Temelji i hidroizolacija [2]; Zidovi i stupovi (opeka, kamen, beton i armirani beton; lukovi, nadvoji i serklaži, dimnjaci i ventilacije) [6]; Masivne i lagane međukatne nosive konstrukcije [4] kolokvij [2]; Masivna i lagana stubišta [2]; Ravni i kosi krovovi i pokrov [3]; Pregradni zidovi [1]; Prozori i vrata [2]; Završne obrade podova i stropova [2]; Toplinska izolacija i obloge pročelja [2] 2.kolokvij [2] |
|||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
x samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad ostalo ___________________ |
|||||||
1. 6. Komentari |
|||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
|||||||||
Redovito pohađanje predavanja i vježbi, samostalna izrada dva programa, pismeni ispit. |
|||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
2,0 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
||
Pisani ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
1,0 |
Kontinuirana provjera znanja |
2,0 |
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
1. 10. Obavezna literatura |
|||||||||
Ž. Koški, N. Bošnjak, I. Brkanić: Elementi visokogradnje I, Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku - Građevinski fakultet Osijek, Osijek, 2012. (interna skripta) – ODABRANA POGLAVLJA Ž. Koški, V. Slabinac, D. Stober, N. Bošnjak, I. Brkanić: Elementi visokogradnje II, Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku - Građevinski fakultet Osijek, Osijek, 2013. (interna skripta) – ODABRANA POGLAVLJA |
|||||||||
1. 11. Dopunska literatura |
|||||||||
Ištoka Otković, I., Koški, Ž., Zagvozda, M.: Tehničko crtanje s primjenom AutoCAD-a, Građevinski fakultet Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2015. Neufert, E.: Elementi arhitektonskog projektiranja, Goldeng Marketing, Zagreb, 2002. Peulić, Đ.: Konstruktivni elementi zgrada, UPI-2M plus, Zagreb, 2013. Richarz, C., Schulz, C., Zeitler, F.: Energy-Efficiency Upgrades (Detail Practice), Birkhäuser Architecture, 2003. Štulhofer, A., Veršić, Z.: Crtanje arhitektonskih nacrta: pribor i osnove, UPI-2M, d.o.o., Zagreb, 1998. |
|||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Anonimna, kvantitativna, standardizirana studentska anketa o predmetu i radu nastavnika koju provodi Ured za kvalitetu Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek. |
|||||||||
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja i vježbe |
Pohađanje nastave |
1, 2, 3, 4, 5 |
Evidentiranje prisutnosti |
Projekt |
Izrada projekta |
1, 2, 3, 4, 5 |
Pregledavanje i ocjenjivanje projekta |
Završna provjera znanja |
Odgovaranje na pismena pitanja |
1, 2, 3, 4 |
Ocjenjivanje odgovora |