Opće informacije |
|
|||||||||||
Nositelj predmeta |
Anamarija Štefić, prof. |
|
||||||||||
Naziv predmeta |
Njemački jezik III |
|
||||||||||
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
||||||||||
Status predmeta |
izborni |
|
||||||||||
Godina / Semestar |
2. godina / 4. semestar |
|
||||||||||
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
2,00 |
|
|||||||||
Broj sati (P+V+S) |
15 + 15 + 0 |
|
||||||||||
1. OPIS PREDMETA |
||||||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
||||||||||||
· proširivanje stručnog vokabulara · ovladavanje jezičnim znanjima i vještinama radi osposobljavanja za učenje i stjecanje znanja te za komuniciranje u području struke · poticanje na samostalno praćenje stručne literature i dokumentacije na njemačkom jeziku · proširivanje stručnog znanja ponajprije na receptivnoj razini (pismena i usmena recepcija) ovisno o željenoj jezičnoj razini |
||||||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
||||||||||||
Prethodno odslušan kolegij Njemački I i Njemački II |
||||||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
||||||||||||
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći: 1. izdvojiti vlastito mišljenje o temama vezanim uz struku 2. prevesti složeniji stručni tekst s njemačkog jezika na hrvatski i obrnuto 3. upotrijebiti gramatičke strukture i aspekte u pismenim vježbama i usmenoj komunikaciji 4. primijeniti stručni vokabular u samostalnom i spontanom usmenom i pismenom izražavanju 5. izraziti hipoteze na osnovu pročitanih stručnih tekstova, te sažeti informacije pronađene u istom |
||||||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
||||||||||||
· Brückenbau: Geschichte, Balkenbrücken, Bogenbrücken, Hängebrücken, Schrägseilbrücken, Fachwerkbrücken, Spannbandbrücken, bewegliche Brücken · Wasserversorgung · Wasserkraftwerk · Riesen-Staudämme verändern die Welt · Flughafen · Tragverhalten beim Hochhäusern · Windenergieanlage |
||||||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
x samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad ostalo ___________________ |
||||||||||
1. 6. Komentari |
||||||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
||||||||||||
· prisutnost na vježbama (najmanje 70% satnice) · rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi · povremeni samostalni zadatci ( nisu obvezni nego za dodatne bodove) |
||||||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
||||||||||||
Pohađanje nastave |
1 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
|||||
Pisani ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
|||||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
1 |
Referat |
|
Praktični rad |
|
|||||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
||||||||||||
· Tijekom semestra se polažu dva (2) kolokvija i srednja ocjena iz kolokvija je ocjena iz ispita. Ukoliko student ne zadovolji (dobije negativnu ocjenu) ili pak nije zadovoljan ocjenom iz kolokvija, može/mora pristupiti ispitu za vrijeme ispitnih rokova. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti koji odgovaraju za ocjenu izvrstan ili ukoliko žele veću ocjenu od pismenog. · Svaki kolokvij donosi 45 bodova, a 10 bodova mogu studenti skupiti rješavajući zadane dodatne samostalne zadatke · Konačna ocjena se definira prema zbroju svih ostvarenih bodova tijekom semestra prema slijedećim kriterijima: o dovoljan (2): 44 – 57 o dobar (3): 58 – 71 o vrlo dobar (4): 72 – 85 o izvrstan (5): 86 - 100 |
||||||||||||
1. 10. Obavezna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
||||||||||||
· Štefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek · Razni tekstovi s interneta |
||||||||||||
1. 11. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
||||||||||||
· Kralj Štih, Alemka (2005). Deutsch im Bauingenieurwesen, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb · Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb · Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb Časopisi iz knjižnice fakulteta: · Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin · Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin · Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin · Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin |
||||||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
||||||||||||
Vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija) |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja i vježbe |
Pohađanje nastave |
1, 2, 3, 4, 5 |
Evidentiranje nastave |
Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) |
1, 2, 3, 4, 5
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Usmena komunikacija |
1, 3, 4, 5
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Samostalni zadatci
|
1, 2, 3, 4, 5 |
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Završna sumativna provjera znanja |
Odgovaranje na pismena i usmena pitanja |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Ocjenjivanje odgovora |