RAČUNALNO PROGRAMIRANJE U GRADITELJSTVU | Oznaka: 2.09–102 |
---|---|
Nositelj | Doc. dr. sc. MARIN GRUBIŠIĆ, mag. ing. aedif. |
Asistent | Doc. dr. sc. MARIN GRUBIŠIĆ, mag. ing. aedif. |
Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Građevinarstvo |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 1. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 15 + 15 + 0 |
ECTS | 2,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Pružiti studentima osnove računalnog programiranja s naglaskom na primjenu u graditeljstvu. Primjena programa Matlab ili Python/JupyterLab/Spyder |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Student će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
|
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
X | obrazovanje na daljinu |
terenska nastava | |
X | samostalni zadaci |
X | multimedija i mreža |
laboratorij | |
X | mentorski rad |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Ne izostati s više od 30 % nastavnih sati, domaće zadaće, kolokviji, završni projekt. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1 |
Pismeni ispit | 1 |
Domaće zadaće | 0.3 |
Kolokviji | 0.4 |
Završni projekt | 0.3 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Tijekom semestra svaki će student dobiti zadatak za samostalno rješavanje izvan nastave. Za potpuno točno riješen zadatak (ispituje se i razumijevanje istog) student će dobiti 30 bodova. Ako student na prvoj predaji nije zadovoljio navedeni kriterij, uz pomoć i uvažavanje primjedbi asistenta/profesora na drugoj predaji može ostvariti najviše 15 bodova. Ako student do kraja semestra nije predao zadatak gubi pravo polaganja kolegija (bez obzira na bodove sakupljene u drugim Ukupan postotak uspješnosti studenta tijekom nastave čine 70 % ocjene od čega tri domaća rada čine 30 %, a međuispit 40 %. Studenti koji su tijekom nastave ostvarili više od 50 % ocjene mogu pristupiti završnom projektu/ispitu. Ukupan postotak uspješnosti na završnom projektu/ispitu čini 30 % ocjene. Studenti koji su ukupno ostvarili:
Uslijed okolnosti izazvanih pandemijom virusa COVID-19 (koronavirusa) rad studenata tijekom nastave vrednovati će se s dva obvezna kolokvija, uključujući i jedan izborni ponavljajući kolokvij kojim se nadomješta nedostatan uspjeh na jednom od obveznih kolokvija. Ukupni ostvareni postotak uspješnosti rada studenta tijekom nastave određuje se kao prosjek ostvarenog uspjeha oba kolokvija, pri čemu je najveći ostvareni uspjeh na pojedinom kolokviju 100,0 %, a najmanji ostvareni uspjeh 60,0 %. Uspješnost studenta ocjenjuje na sljedeći način: 85,0-100,0 % izvrstan (5) ; 70-84,9 % vrlo dobar (4) ; 60,0-69,9 %dobar (3) i dovoljan (2) 50,0-59,9 %. Ukoliko student tijekom nastave ostvari uspjeh između 0,0 i 59,9 % upućuje se na pismeni i usmeni ispit. |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
|
Online | 45 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Evidencija izostanaka s nastavnih sati, tri domaća rada koji se dodjeljuju svakih četvrtinu semestra osim posljednje četvrtine, međuispit na polovini semestra i završni projekt/ispit na kraju semestra.
Uslijed okolnosti izazvanih pandemijom virusa COVID-19 (koronavirusa) rad studenata tijekom nastave vrednovati će se s dva obvezna kolokvija, uključujući i jedan izborni ponavljajući kolokvij kojim se nadomješta nedostatan uspjeh na jednom od obveznih kolokvija. Ukoliko student tijekom nastave ne ostvari potreban uspjeh, opućuje se na pismeni i usmeni ispit. Tijekom održavanja nastave na daljinu, putem mrežne platforme, biti će postavljani kratki testovi znanja. |