Opće informacije |
||
Nositelj predmeta |
||
Vježbe |
||
Naziv predmeta |
Zaštita okoliša |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Izborni |
|
Godina / Semestar |
2.godina / 4.semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
2,0 |
Broj sati (P+V+S) |
20+0+10 |
1. OPIS PREDMETA |
|||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
Upoznavanje sa svim sastavnicama okoliša i pritiscima na okoliš, a osobito s utjecajima građevinskih zahvata u okoliš. Naglasak je na podizanje svijesti o značenju okoliša i njegovoj zaštiti, a ne na stjecanju formalnih znanja. |
|||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
Nema. |
|||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći: 1.Definirati osnovne pojmove i utjecaje na okoliša. 2.Prepoznati značenje svih sastavnica okoliša i njihovu ugroženost. 3.Prepoznati ulogu čovjeka i njegovih zahvata i aktivnosti u okolišu (osobito građevinskih). 4.Definirati mogućnosti zaštite pojedinih sastavnica okoliša. |
|||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
Pojam okoliša i njegovih sastavnica. Zrak, voda, tlo, živi svijet. Primjena koncepta održivog razvoja. Utjecaji građevinskih zahvata na sastavnice okoliša. Strategija zaštite okoliša. Studije utjecaja na okoliš. Stanje okoliša u Hrvatskoj i Europi. |
|||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja x seminari i radionice vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad ostalo ___________________ |
|||||||
1. 6. Komentari |
|||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave. Obvezna izrada i prezentacija seminarskog rada. |
|||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
1,0 |
Aktivnost u nastavi |
0,5 |
Seminarski rad |
0,5 |
Eksperimentalni rad |
|
||
Pisani ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
|
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta tijekom nastave: - pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, izrada seminarskog rada. - ispit nije predviđen - ocjena se dobiva na osnovu seminarskog rada |
|||||||||
1. 10. Obavezna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|||||||||
Briški, F. (2016): Zaštita okoliša, FKIT, Sveučilišta u Zagrebu Herceg, N. (2013): Okoliš i održivi razvoj, Synopsis, Zagreb Izvješća o stanju okoliša u Republici Hrvatskoj, dostupno na http://www.haop.hr/hr/tematska-podrucja/integrirane-i-opce-teme/opce-teme/dokumenti |
|||||||||
1. 11. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|||||||||
Sperling, D.; Cannon, J. S. (2007): Driving Climate Change, Elsevier |
|||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Praćenje pohađanja nastave i stalna komunikacija sa studentima. |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja |
Pohađanje nastave |
1, 2, 3, 4 |
Evidencija prisutnosti, predan seminarski rad |