| MATEMATIKA ZA INŽENJERE II | Oznaka: S–201 | 
|---|---|
| Nositelj | mr.sc. Josipa Matotek, v. pred. | 
| Asistenti | |
| Studijski program | Preddiplomski stručni studij - izvanredni studij | 
| Status predmeta | Obvezni | 
| Godina | 1. | 
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 30 + 0 | 
| ECTS | 5,0 | 
| Ciljevi predmeta | 
|---|
| Cilj ovog predmeta je pomoći studentima da ovladaju osnovnim pojmovima i njihovim svojstvima u području integralnog računa i njegove primjene te znaju razlikovati i rješavati osnovne tipove diferencijalnih jednadžbi. Nadalje, cilj je i razvijati vještine i sposobnosti prepoznavanja, formuliranja te rješavanje jednostavnijih, ali i težih problema iz navedenih područja, koristeći sintezu teoretskih znanja primijenivši ih na zadatke. Naglasak je na razvoju sposobnosti logičkog mišljenja, zaključivanja i generaliziranja. | 
| Uvjeti za upis predmeta | 
|---|
| Nema | 
| Očekivani ishodi učenja za predmet | 
|---|
| Nakon uspješno savladanog predmeta, student će znati: 
 | 
| Sadržaj predmeta | 
|---|
| Primitivna funkcija i neodređeni integral. Newton-Leibnizova formula. Pravila integriranja. Tehnike integriranja: formula zamjene varijable integracije, formula djelomičnog integriranja. Metode integriranja: integral racionalne funkcije, integral trigonometrijskih funkcija. Određeni integral kao ploština i rad. lntegralni zbroj. Aditivnost, monotonost, formula srednje vrijednosti integralnog računa. Derivacija integrala po gornjoj granici. Izračunavanje duljine luka krivulje; ploštine ploče i rotacione ljuske; obujma rotacionog tijela; mase, statičkog momenta i koordinata težišta štapa, homogene žice i homogene ploče. Numeričko integriranje: Trapezna i Simpsonova formula. Diferencijalna jednadžba oblika F(x,y,y') = j(x,y). Separacija varijabli. Homogena, linearna i Bernoullijeva diferencijalna jednadžba. Linearna diferencijalna jednadžba drugog reda s konstantnim koeficijentima. Primjena diferencijalnih jednadžbi: Numeričko rješavanje diferencijalne jednadžbe oblika y' = f(x,y): Eulerova formula višekuta i Runge-Kuttine formule. | 
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| X | predavanja | 
| seminari i radionice | |
| X | vježbe | 
| X | obrazovanje na daljinu | 
| terenska nastava | |
| X | samostalni zadaci | 
| X | multimedija i mreža | 
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Komentari | 
|---|
| U nastavi se koristi sustav za udaljeno učenje Moodle. | 
| Obveze studenata | 
|---|
| Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na nastavi, rješavanje domaćih zadaća | 
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 2 | 
| Pismeni ispit | 2 | 
| Usmeni ispit | 1 | 
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | 
|---|
| a) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta tijekom nastave 
 | 
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | 
|---|
| 
 | 
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | 
|---|
| 
 | 
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata | 
| R. Scitovski, Numerička matematika | 15 | 57 | 
| S. Kurepa: Matematička analiza I i II | 9 | 57 | 
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | 
|---|
| Kolokvij, ispit |