| DRVENE KONSTRUKCIJE II | Oznaka: 2.05–214 |
|---|---|
| Nositelj | |
| Asistenti | dr.sc. MARIO JELEČ, mag.ing.aedif. |
| Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – smjer NOSIVE KONSTRUKCIJE |
| Status predmeta | Obvezni |
| Godina | 2. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 25 + 5 |
| ECTS | 5,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Cilj predmeta je sinteza i primjena postojećih znanja o drvenim konstrukcijama kroz prikaz suvremenih i naročitih konstrukcija te nadogradnja ovih znanja primjenom metodologije proračuna prema HRN EN-1995 na složenijim drvenim konstrukcijama (ravninske i prostorne), kao i analizu njihove požarne otpornost, trajnosti i metoda ispitivanja. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| Nema. Preporuka: Položeni predmeti – Matematika I i II, Mehanika I i II, Otpornosti materijala I i II, Građevna statika I i II |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
| Nabrojati i opisati nekoliko suvremenih drvenih konstrukcija. Ukratko opisati naročite drvene konstrukcije. Primijeniti metodologije proračuna prema HRN EN-1995 na složenije drvene konstrukcije opterećene u ravnini i prostoru. Izdvojiti i opisati nekoliko povijesnih drvenih građevina. Izračunati požarnu otpornost elemenata drvenih građevina. |
| Sadržaj predmeta |
|---|
| Pregled suvremenih drvenih konstrukcija i znanstvena istraživanja. Naročite drvene konstrukcije (hale raspona preko 30m, zatvorena kupališta, sportske dvorane). Povijesne građevine, utvrđivanje stanja nosivosti i uporabivosti, postupci sanacije. Drveni mostovi. Požarna otpornost drvenih građevina. Trajnost drvenih građevina. Ispitivanje drvenih nosivih struktura probnim opterećenjem in situ. |
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| X | predavanja |
| seminari i radionice | |
| X | vježbe |
| obrazovanje na daljinu | |
| X | terenska nastava |
| X | samostalni zadaci |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| X | mentorski rad |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
| Uvjeti za dobivanje potpisa: Redovno pohađanje predavanja i vježbi (manje od 30% izostanaka) i ispravno riješen i predan semestralni zadatak do kraja semestra u kojem traje predmet. Semestralni zadatak studenti dobivaju nakon četvrtih vježbi. |
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 2,00 |
| Seminarski rad | 1,00 |
| Pismeni ispit | (1,00) |
| Usmeni ispit | (1,00) |
| Kontinuirana provjera znanja | 2,00 |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|---|
|
Prvi način (kolokvijalni način polaganja ispita): Rad studenta na predmetu vrednuje se tijekom nastave. Tijekom nastave studentima će biti ponuđena dva kolokvija (kontinuirana provjera znanja). Ukupan broj postotaka koje student može ostvariti tijekom nastave je 100% (ocjenjuju se aktivnosti označene u tablici). 1. Kolokvij (zadaci+teorija): 40 (23+17) bodova (za prolaz kolokvija potrebno je minimalno 20 bodova, od čega 8 iz teorije i 12 iz zadataka) 4. Seminarski rad (semestralni zadatak): 5 bodova
Drugi način (klasični način polaganja ispita): Nakon položenog pismenog ispita, student može pristupiti završnom usmenom ispitu. NAPOMENA: Student ne može izaći na ispit (niti dobiti ocjenu) dok ne dobije potpis od nositelja predmeta. |
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Novi koncept sigurnosti drvenih konstrukcija | 9 | |
| Holzbauwerke - Bemessung und Baustoffe STEP1, 2, 3 nach EUROCODE 5. Information dienst Holz, 1995 Fachverlag Holz, Düsseldorf | 1 | |
| Drvene konstrukcije prema europskim normama | 14+5 | |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
| Praćenje pohađanja predavanja i vježbi. Stalna interakcija sa studentima na predavanjima i vježbama. Polaganjem ispita preko kolokvija, izradom semestralnog zadatka tijekom semestra, pismenim ispitom, završnim usmenim ispitom. Analiza prolaznosti na kolokvijima, pismenom i završnom usmenom ispitu. Provođenjem ankete (anonimne) na zadnjim predavanjima. |