| MARKETING | Oznaka: 5.01–103 |
|---|---|
| Nositelj | izv.prof.dr.sc. Ivana Šandrk Nukić |
| Asistenti | |
| Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – OTM |
| Status predmeta | Izborni |
| Godina | 2. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 0 + 30 |
| ECTS | 5,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Ovladati pojmom, koncepcijom i svim marketinškim aktivnostima kako bi se, uz tehničko umijeće, moglo u profesionalnoj karijeri uspješno baviti i komercijalnom domenom. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| Nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
| Uvod u marketing. Analiza okruženja građevinskih tvrtki. Tržište građevinskih proizvoda i usluga. Istraživanje kupaca i tržišna segmentacija. Utvrđivanje elemenata marketing miksa. Organizacija marketing i marketing strategija. Seminar iz: Analiza marketing okruženja, Istraživanje tržišta, Definiranje tržišnih segmenata, Analiza elemenata marketing miksa, Organizacija marketinga, Marketing plan, Primjeri elektroničkog poslovanja u marketingu. |
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| X | predavanja |
| X | seminari i radionice |
| vježbe | |
| obrazovanje na daljinu | |
| x | terenska nastava |
| x | samostalni zadaci |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
|
Obveze studenata su ujedno i uvjeti za potpis:
|
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 2,0 |
| Aktivnost u nastavi | 0,5 |
| Seminarski rad | 1,0 |
| Pismeni ispit | 1,0 |
| Usmeni ispit | 0,25 |
| Istraživanje | 0,25 |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|---|
|
1. Kolokviji 2. Nužni uvjeti za oslobađanje od ispita i upis ocjene
Ukupno - do 100 bodova. 3. Ispit |
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Transparentnost tržišta | 3 | 15 |
| Upravljanje marketingom | 1 | 15 |
| Marketing u građevinarstvu | 5 | 15 |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|