MARKETING | Oznaka: 5.01–103 |
---|---|
Nositelj | izv.prof.dr.sc. Ivana Šandrk Nukić |
Asistenti | |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – OTM |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 0 + 30 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Ovladati pojmom, koncepcijom i svim marketinškim aktivnostima kako bi se, uz tehničko umijeće, moglo u profesionalnoj karijeri uspješno baviti i komercijalnom domenom. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Uvod u marketing. Analiza okruženja građevinskih tvrtki. Tržište građevinskih proizvoda i usluga. Istraživanje kupaca i tržišna segmentacija. Utvrđivanje elemenata marketing miksa. Organizacija marketing i marketing strategija. Seminar iz: Analiza marketing okruženja, Istraživanje tržišta, Definiranje tržišnih segmenata, Analiza elemenata marketing miksa, Organizacija marketinga, Marketing plan, Primjeri elektroničkog poslovanja u marketingu. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
X | seminari i radionice |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
x | terenska nastava |
x | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Obveze studenata su ujedno i uvjeti za potpis:
|
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 2,0 |
Aktivnost u nastavi | 0,5 |
Seminarski rad | 1,0 |
Pismeni ispit | 1,0 |
Usmeni ispit | 0,25 |
Istraživanje | 0,25 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
1. Kolokviji 2. Nužni uvjeti za oslobađanje od ispita i upis ocjene
Ukupno - do 100 bodova. 3. Ispit |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Transparentnost tržišta | 3 | 15 |
Upravljanje marketingom | 1 | 15 |
Marketing u građevinarstvu | 5 | 15 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|