POVIJEST ARHITEKTURE I | OZNAKA |
---|---|
Nositelj | izv.prof.dr.sc. SANJA LONČAR-VICKOVIĆ, dipl.ing.arh. |
Vježbe | |
Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Arhitekture i Urbanizma |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 0 + 0 |
ECTS | 2,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Upoznati studente s temeljnim arhitektonskim pojmovima, oblicima i elementima konstrukcija kroz pregled povijesti svjetske i hrvatske arhitekture u razdoblju od pretpovijesti do kraja Srednjeg vijeka. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema. |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Osnovni arhitektonski pojmovi. Temeljni arhitektonski oblici i teme. Prvi sačuvani arhitektonski artefakti. Arhitektura pretpovijesti. Egipat; ideološke pretpostavke, razdoblja, urbanizam, tipovi zgrada, najznačajniji primjeri kompleksa i građevina, graditeljske specifičnosti. Grčka; razvoj civilizacije, urbanizam, grčki hram i grčki redovi, odnos javne i stambene arhitekture, graditelji i njihova djela. Rim; povijesni pregled, urbanizam, tipologija, novi materijali i konstrukcije, graditelji, najznačajnije građevine, rimsko graditeljstvo u Hrvatskoj. Graditeljstvo ranog kršćanstva; razdoblje, lokacije, graditeljski oblici, najznačajnije građevine u Europi i Hrvatskoj. Predromanika i romanika; rasprostranjenost, tipologija, najznačajniji europski i hrvatski primjeri. Gotika; vremensko i zemljopisno određenje, tipologija, gotička katedrala, najznačajniji primjeri u Europi i Hrvatskoj. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
X | seminari i radionice |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
X | terenska nastava |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Prisustvovanje na nastavi minimalno 70%, aktivno uključivanje u nastavu, izrada i prezentacija seminarskog rada. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1 |
Seminarski rad | 1 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
A) Ocjenjivanje tijekom nastave: pohađanje nastave, aktivnost na nastavi B) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta tijekom izlaganja seminarskog rada: istraživačke vještine, učinkovita suradnja u projektnom timu, primjena stečenih znanja |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Evidencija pohađanja nastave. Evaluacija seminara koji studenti izlažu pred kolegama i u kojem tekstualno i grafički prikazuju odabranu temu, primjenjujući istraživačke vještine te sposobnost samostalnog i timskog rada. Samoevaluacija i studentska anketa. |