| Zgrade za odgoj i obrazovanje | OZNAKA |
|---|---|
| Nositelj | doc. art. Darko Latin, dipl. ing. arh. |
| Vježbe | dr.sc. LUCIJA KRAUS, mag.ing.arch. |
| Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Arhitekture i Urbanizma |
| Status predmeta | Obvezni |
| Godina | 3. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 60 + 0 |
| ECTS | 7,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Cilj predmeta je stjecanje znanja i umjeća planiranja, programiranja i projektiranja odgojno-obrazovnih ustanova: jaslica, vrtića i osnovnih škola. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
Po završetku nastave studenti će moći:
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
|
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| X | predavanja |
| seminari i radionice | |
| X | vježbe |
| obrazovanje na daljinu | |
| terenska nastava | |
| samostalni zadaci | |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
|
Uredno pohađanje nastave. Predan Program. |
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 0,5 |
| Pismeni ispit | 1,5 |
| Usmeni ispit | 1,5 |
| Program | 2,5 |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Redovito pohađanje nastave, redovite korekcije, konzultacije Završni ispit: provjera teoretskog znanja i praktične primjene bitnih postavki projektiranja zgrada za odgoj i obrazovanje |
||||||
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Državni pedagoški standard osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja („Narodne novine“ broj 63/08 i 90/10) | - | 30 |
| Državni pedagoški standard predškolskog odgoja i naobrazbe („Narodne novine“ broj 63/08 i 90/10) | - | 30 |
| Auf-Franić, H. i ostali; Osnovne škole: Upute za programiranje, planiranje i projektiranje dječijih jaslica i vrtića, Acta Architectonica, Zagreb, 2003. | - | 30 |
| Auf-Franić, H. i ostali; Dječje jaslice i vrtići: programiranje, planiranje i projektiranje, Acta Architectonica, Zagreb, 2003. | - | 30 |
| Bajbutović, Z; Arhitektura školske zgrade, Svjetlost, Sarajevo, 1981. | - | 30 |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
|