Zgrade za odgoj i obrazovanje | OZNAKA |
---|---|
Nositelj | doc. art. Darko Latin, dipl. ing. arh. |
Vježbe | dr.sc. LUCIJA KRAUS, mag.ing.arch. |
Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Arhitekture i Urbanizma |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 3. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 60 + 0 |
ECTS | 7,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predmeta je stjecanje znanja i umjeća planiranja, programiranja i projektiranja odgojno-obrazovnih ustanova: jaslica, vrtića i osnovnih škola. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Po završetku nastave studenti će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
|
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Uredno pohađanje nastave. Predan Program. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 0,5 |
Pismeni ispit | 1,5 |
Usmeni ispit | 1,5 |
Program | 2,5 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Redovito pohađanje nastave, redovite korekcije, konzultacije Završni ispit: provjera teoretskog znanja i praktične primjene bitnih postavki projektiranja zgrada za odgoj i obrazovanje |
||||||
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Državni pedagoški standard osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja („Narodne novine“ broj 63/08 i 90/10) | - | 30 |
Državni pedagoški standard predškolskog odgoja i naobrazbe („Narodne novine“ broj 63/08 i 90/10) | - | 30 |
Auf-Franić, H. i ostali; Osnovne škole: Upute za programiranje, planiranje i projektiranje dječijih jaslica i vrtića, Acta Architectonica, Zagreb, 2003. | - | 30 |
Auf-Franić, H. i ostali; Dječje jaslice i vrtići: programiranje, planiranje i projektiranje, Acta Architectonica, Zagreb, 2003. | - | 30 |
Bajbutović, Z; Arhitektura školske zgrade, Svjetlost, Sarajevo, 1981. | - | 30 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
|