Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo

Njemački jezik III (PSS-GRAD)


NJEMAČKI JEZIK III Oznaka: 6.03–106
Nositelj ANAMARIJA ŠTEFIĆ, prof.
Asistenti  
Studijski program Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo
Status predmeta Izborni
Godina 2. godina /4. semestar
Način izvođenja nastave: P + V + S = 15 + 15 + 0
ECTS  

 

Ciljevi predmeta
proširivanje stručnog vokabulara
ovladavanje jezičnim znanjima i vještinama radi osposobljavanja za učenje i stjecanje znanja te za komuniciranje u području struke
poticanje na samostalno praćenje stručne literature i dokumentacije na njemačkom jeziku
proširivanje stručnog znanja ponajprije na receptivnoj razini (pismena i usmena recepcija) ovisno željenoj jezičnoj razini

 

Uvjeti za upis predmeta
nema uvjeta

 

Očekivani ishodi učenja za predmet
Nakon odslušanog kolegija Njemački jezik 3 studenti će biti sposobni učiniti slijedeće::
  • izdvojiti vlastito mišljenje o temama vezanim uz struku
  • prevesti složeniji stručni tekst s njemačkog jezika na hrvatski
  • upotrijebiti gramatičke strukture i aspekte u pismenim vježbama i usmenoj komunikaciji
  • primijeniti stručni vokabular u samostalnom i spontanom usmenom i pismenom izražavanju
  • iznositi hipoteze na osnovu pročitanih stručnih tekstova, te strukturirati informacije pronađene u istom

 

Sadržaj predmeta
  • Brückenbau: Geschichte, Balkenbrücken, Bogenbrücken, Hängebrücken, Schrägseilbrücken, Fachwerkbrücken, Spannbandbrücken, bewegliche Brücken
  • Wasserkraftwerk
  • Riesen-Staudämme verändern die Welt
  • Flughafen
  • Tragverhalten beim Hochhäusern
  • Wasserversorgung im Römischen Reich
  • Windenergieanlage

 

Vrste izvođenja nastave
X predavanja
  seminari i radionice
x vježbe
  obrazovanje na daljinu
  terenska nastava
x samostalni zadaci
  multimedija i mreža
  laboratorij
  mentorski rad
  ostalo

 

Obveze studenata
prisutnost na vježbama (najmanje 70% satnice)
rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi 

 

Praćenje rada studenta
Pohađanje nastave 1,0
Aktivnost u nastavi  
Seminarski rad  
Eksperimentalni rad  
Pismeni ispit  
Usmeni ispit (1,0)
Esej  
Istraživanje  
Projekt  
Kontinuirana i/ili završna provjera znanja (1,0)
Referat  
Praktični rad  
Portfolio  
Samostalni program  

 

Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu

Tijekom semestra studenti imaju mogućnost polagati ispit putem dva (2) kolokvija koji se ocjenjuju prema dolje navedenim kriterijima. Srednja oocjena iz oba kolokvija je konačna ocjena iz kolegija. Ukoliko student ne položi ili ne pristupi kolokvijima mora polagati pismeni ispit. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti za ocjenu izvrstan ili žele veću ocjenu od one ostvarene na kolokvijima / pismenom ispitu.

Kriteriji ocjenjivanja:

nedovoljan (1): 0-49%

dovoljan (2): 50-59%

dobar (3): 60-74%

vrlo dobar (4): 75-89%

izvrstan (5): 90 -100%

 

Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
  • Štefić, Anamarija (2015.). Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek, Osijek
  • Razni tekstovi s interneta

 

Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
  • Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb
  • Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb
  • Časopisi iz knjižnice fakulteta:
    • Detail, Institut für Internationale Architektur – Dokumentation
    • Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin
    • Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin
    • Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin
    • Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin

 

Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu
Naslov Broj primjeraka Broj studenata

Stefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek, Osijek

tekstovi s interneta 
15 15

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija

vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata

pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike)

usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija)