Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo

Njemački jezik IV (PSS-GRAD)


NJEMAČKI JEZIK III Oznaka: 6.03-108
Nositelj ANAMARIJA ŠTEFIĆ, prof.
Asistenti  
Studijski program Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo
Status predmeta Izborni
Godina 3. godina / 6. semestar
Način izvođenja nastave: P + V + S = 15 + 15 + 0
ECTS 2,0

 

Ciljevi predmeta
proširivanje stručnog vokabulara
razvijanje više razine kvalitativnog korištenja jezika u području struke,razvijanje samostalnosti u korištenju stručne literature ciljnog jezika,samostalno prikupljanje podataka,odabir odgovarajućih informacija, njihovo svrstavanje i poticanje stvaranja navika samoobrazovanja

 

Uvjeti za upis predmeta
Nema uvjeta

 

Očekivani ishodi učenja za predmet

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:


1. primijeniti stručni vokabular u samostalnom i spontanom usmenom i pismenom izražavanju
2. analizirati i interpretirati složenije tekstove
3. diskutirati, objasniti i analizirati tekst uporabom stručnog nazivlja
4. pripremiti samostalnu prezentaciju o zadanoj temi
5. prevesti složenije tekstove s njemačkog na hrvatski te jednostavnije s hrvatskog na njemački

 

Sadržaj predmeta
  • Energiewirtschaft und Energiequellen
  • Energiewende
  • Nachhaltiges Bauen
  • Solarhaus
  • Erdbebensicheres Bauen
  • Grüne Architektur
  • Amphibisches Haus

 

Vrste izvođenja nastave
X predavanja
  seminari i radionice
X vježbe
  obrazovanje na daljinu
  terenska nastava
X samostalni zadaci
  multimedija i mreža
  laboratorij
  mentorski rad
  ostalo

 

Obveze studenata
prisutnost na vježbama
rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi

 

Praćenje rada studenta
Pohađanje nastave 1,0
Aktivnost u nastavi  
Seminarski rad  
Eksperimentalni rad  
Pismeni ispit (1,0)
Usmeni ispit  
Esej  
Istraživanje  
Projekt  
Kontinuirana provjera znanja (1,0)
Referat  
Praktični rad  
Portfolio  
Samostalni program  

 

Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu

Tijekom semestra studenti imaju mogućnost polagati ispit putem dva (2) kolokvija koji se ocjenjuju prema dolje
navedenom kriteriju. Srednja ocjena iz kolokvija je konačna ocjena iz kolegija. Ukoliko student ne položi ili ne pristupi
kolokvijima, mora polagati pismeni ispit. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti koji odgovaraju za ocjenu izvrstan ili
žele veću ocjenu od one ostvarene na kolokvijima / pismenom ispitu.


Kriteriji ocjenjivanja:
Izvrstan (5): 90 – 100%
Vrlo dobar (4): 75 – 89%
Dobar (3): 60 – 74%
Dovoljan (2): 50 – 59%
Nedovoljan (1): 0 – 49%

 

Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
  • razni tekstovi s interneta

 

Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)

Štefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek,
Osijek
Kralj Štih, Alemka (2005). Deutsch im Bauingenieurwesen, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb
Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb
Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb


Časopisi iz knjižnice fakulteta:
Detail, Institut für Internationale Architektur – Dokumentation
Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin
Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin
Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin
Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija

Vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata. Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i
gramatike). Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija)

 

2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA

2. 1. Nastavna aktivnost

2. 2. Aktivnost studenta

2. 3. Ishod učenja

2. 4 Metoda procjene

Predavanja i vježbe

Pohađanje nastave

1, 2, 3, 4, 5

Evidentiranje nastave

Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike)

1, 2, 5

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa

Usmena komunikacija

1, 2, 3, 4

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa

Samostalni rad

 

Samostalni zadatci

1, 2, 3, 4, 5

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa

Izrada seminarskog rada

1, 2, 3, 4, 5

Ocjenjivanje seminarskog rada

Završna sumativna provjera

znanja

Odgovaranje na pismena i usmena pitanja

1, 2, 3, 4, 5

Ocjenjivanje odgovora