ODRŽAVANJE HIDROTEHNIČKIH GRAĐEVINA | Oznaka: III-08 |
---|---|
Nositelj | mr.sc. TATJANA MIJUŠKOVIĆ-SVETINOVIĆ |
Asistenti | |
Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 5 + 10 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Upoznati studente s osnovama i specifičnostima održavanja hidrotehničkih građevina, definiranjem optimalne strategije održavanja te optimizacijom troškova održavanja. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
|
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
x | predavanja |
x | seminari i radionice |
vježbe | |
obrazovanje na daljinu | |
x | terenska nastava |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Redovito prisustvovanje nastavi (70%). Izrada i prezentacija seminarskog rada. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1,5 |
Seminarski rad | 1,5 |
Pismeni ispit | 1 |
Usmeni ispit | 1 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Kolokvij, seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Gulić, I. : Opskrba vodom , HSGI, Zagreb, 2000. | 4 | 15 |
Margeta, J. : Kanalizacija naselja, Split, 1998. | 16 | 15 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Tijekom i po završetku semestra, studenti (u osobnom kontaktu s nastavnicom i pri anonimnom anketiranju) iskazuju svoje mišljenje o sadržaju predmeta i pokrivenosti istog odgovarajućom dostupnom literaturom, kvaliteti izlaganja gradiva te o vremenu potrebnom za usvajanje gradiva s obzirom na broj ECTS-a. |