| ODRŽAVANJE HIDROTEHNIČKIH GRAĐEVINA | Oznaka: III-08 | 
|---|---|
| Nositelj | mr.sc. TATJANA MIJUŠKOVIĆ-SVETINOVIĆ | 
| Asistenti | |
| Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij | 
| Status predmeta | Obvezni | 
| Godina | 2. | 
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 5 + 10 | 
| ECTS | 5,0 | 
| Ciljevi predmeta | 
|---|
| Upoznati studente s osnovama i specifičnostima održavanja hidrotehničkih građevina, definiranjem optimalne strategije održavanja te optimizacijom troškova održavanja. | 
| Uvjeti za upis predmeta | 
|---|
| Nema | 
| Očekivani ishodi učenja za predmet | 
|---|
| 
 | 
| Sadržaj predmeta | 
|---|
| 
 | 
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| x | predavanja | 
| x | seminari i radionice | 
| vježbe | |
| obrazovanje na daljinu | |
| x | terenska nastava | 
| samostalni zadaci | |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata | 
|---|
| Redovito prisustvovanje nastavi (70%). Izrada i prezentacija seminarskog rada. | 
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 1,5 | 
| Seminarski rad | 1,5 | 
| Pismeni ispit | 1 | 
| Usmeni ispit | 1 | 
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | 
|---|
| Kolokvij, seminarski rad, pismeni i usmeni ispit | 
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | 
|---|
| 
 | 
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | 
|---|
| 
 | 
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata | 
| Gulić, I. : Opskrba vodom , HSGI, Zagreb, 2000. | 4 | 15 | 
| Margeta, J. : Kanalizacija naselja, Split, 1998. | 16 | 15 | 
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | 
|---|
| Tijekom i po završetku semestra, studenti (u osobnom kontaktu s nastavnicom i pri anonimnom anketiranju) iskazuju svoje mišljenje o sadržaju predmeta i pokrivenosti istog odgovarajućom dostupnom literaturom, kvaliteti izlaganja gradiva te o vremenu potrebnom za usvajanje gradiva s obzirom na broj ECTS-a. |