| ODRŽAVANJE HIDROTEHNIČKIH GRAĐEVINA | Oznaka: III-08 |
|---|---|
| Nositelj | mr.sc. TATJANA MIJUŠKOVIĆ-SVETINOVIĆ |
| Asistenti | |
| Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij |
| Status predmeta | Obvezni |
| Godina | 2. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 5 + 10 |
| ECTS | 5,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Upoznati studente s osnovama i specifičnostima održavanja hidrotehničkih građevina, definiranjem optimalne strategije održavanja te optimizacijom troškova održavanja. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| Nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
|
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| x | predavanja |
| x | seminari i radionice |
| vježbe | |
| obrazovanje na daljinu | |
| x | terenska nastava |
| samostalni zadaci | |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
| Redovito prisustvovanje nastavi (70%). Izrada i prezentacija seminarskog rada. |
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 1,5 |
| Seminarski rad | 1,5 |
| Pismeni ispit | 1 |
| Usmeni ispit | 1 |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|---|
| Kolokvij, seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Gulić, I. : Opskrba vodom , HSGI, Zagreb, 2000. | 4 | 15 |
| Margeta, J. : Kanalizacija naselja, Split, 1998. | 16 | 15 |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
| Tijekom i po završetku semestra, studenti (u osobnom kontaktu s nastavnicom i pri anonimnom anketiranju) iskazuju svoje mišljenje o sadržaju predmeta i pokrivenosti istog odgovarajućom dostupnom literaturom, kvaliteti izlaganja gradiva te o vremenu potrebnom za usvajanje gradiva s obzirom na broj ECTS-a. |