OPĆE INFORMACIJE |
||
Predavanja |
doc. dr. sc. Hrvoje Ajman |
|
Vježbe |
Mauro Nemčanin | |
Naziv kolegija |
Tjelesna i zdravstvena kultura II |
|
Studijski program |
Stručni prijediplomski Građevinarstvo |
|
Status kolegija |
Obvezni |
|
Godina / Semestar |
I. / 2. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
1,0 |
Broj sati (P+V+S) |
0+30+0 |
OPIS KOLEGIJA
|
|||||||||||||||||||||||||||
1.1. Ciljevi kolegija |
|||||||||||||||||||||||||||
Zadovoljenje jedne od primarnih ljudskih potreba, kretanja. Utvrđivanje aktualnog stanja studenata te intervencija na to stanje dodavanjem novih motoričkih znanja, njegovanjem i ponavljanjem već stečenih motoričkih znanja te skladnim i umjerenim razvojem u području motoričkih dostignuća i funkcionalnih sposobnosti. |
|||||||||||||||||||||||||||
1.2. Uvjeti za upis kolegija |
|||||||||||||||||||||||||||
- |
|||||||||||||||||||||||||||
1.3. Očekivani ishodi učenja za kolegij |
|||||||||||||||||||||||||||
1. Primijeniti načine očuvanja zdravlja kroz programe nastave TZK-a. 2. Poticati odgovornost i samostalnost. 3. Demonstrirati rad na spravama za razvoj motoričkih sposobnosti. 4. Koristiti zdrave radne i higijenske navike. |
|||||||||||||||||||||||||||
1.4. Sadržaj kolegija |
|||||||||||||||||||||||||||
Kineziologija, Tjelesna i zdravstvena kultura, Kineziološka rekreacija, Sport i metodika sportskog treninga, Kineziterapija, Predmet istraživanja i struktura kineziologije, Struktura antropološkog prostora, Zdravstveni status, Funkcije dišnog i krvožilnog sustava. Procjena funkcionalnih sposobnosti i mjerni instrumenti, Procjena motoričkih sposobnosti i mjerni instrumenti, Procjena morfoloških karakteristika i mjerni instrumenti, Planiranje i programiranje transformacijskih procesa, Lokomotorni sustav- uloga mišića i fiziologija držanja tijela, Procjena i ocjena kumulativnih efekata rekreativnih programa vježbanja, Osnovne metode aerobnog načina vježbanja, Osnovne metode anaerobnog načina vježbanja, Modeli različitih sportsko- rekreativnih programa. |
|||||||||||||||||||||||||||
1.5. Vrste izvođenja nastave (staviti X) |
predavanja x vježbe |
x samostalni zadaci multimedija i mreža |
|||||||||||||||||||||||||
1.6. Obveze studenata |
|||||||||||||||||||||||||||
Pohađanje nastave i sudjelovanje u sportskim natjecanjima. |
|||||||||||||||||||||||||||
1.7. Praćenje rada studenata (dodati X uz odgovarajući oblik praćenja) |
|||||||||||||||||||||||||||
Pohađanje nastave |
X |
Aktivnost u nastavi |
X |
Seminarski rad |
|
Eksperimentalni rad |
|
||||||||||||||||||||
1.8. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
1.9. Obvezna literatura i broj primjeraka u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na kolegiju |
|||||||||||||||||||||||||||
Naslov |
Broj primjeraka |
Broj studenata |
|||||||||||||||||||||||||
Vukić, Ž., S. Jančić: Priručnik za samostalno ciljano vježbanje studenata, Osijek, 1999. |
|
40 |
|||||||||||||||||||||||||
1.10. Dopunska literatura |
|||||||||||||||||||||||||||
Mraković, M.: Uvod u sistematsku kineziologiju, Zagreb, 1997. Milanović, D.: Dijagnostika u sportu, Rovinj, 1996. Andrijašević, M.: Sportska rekreacija u mjestu rada i stanovanja, Zagreb, 1996. Horga, S.: Psihologija sporta, Zagreb, 2009. Rastovski, D.: Kako plivati, Osijek, 2016. |
|||||||||||||||||||||||||||
1.11. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||||||||||||||||||||
Evidencija izvršavanja zadataka i evidentiranje prisutnosti. Procjena i ocjena inicijalnog stanja. Procjena neposrednih i kumulativnih efekata vježbanja. |