Opće informacije |
||
Predavanja |
||
Vježbe |
||
Naziv predmeta |
Osnove zidanih konstrukcija |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Obvezni (Usmjerenje NK) / Izborni |
|
Godina/semestar |
3. godina / 6. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
4,0 |
Broj sati (P+V+S) |
30+15+0 |
1. OPIS PREDMETA
|
|||||||||
1.1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
Stjecanje teorijskih znanja o ziđu i o osnovama dimenzioniranja zida Stjecanje praktičnih znanja o osnovama dimenzioniranja elemenata zidanih konstrukcija |
|||||||||
1.2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
Nema. |
|||||||||
1.3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
|
|||||||||
1.4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
Parcijalni koeficijenti sigurnosti za materijale. Zidni elementi. Mort. Ispitivanje zidnih elemenata i morta. Vrste ziđa. Eksperimentalno i proračunsko određivanje mehaničkih i deformacijskih karakteristika nearmiranog ziđa. Nearmirano ziđe izloženo vertikalnom opterećenju. Konstrukcijske pojedinosti ziđa. |
|||||||||
1.5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja x seminari i radionice x vježbe x terenska nastava |
samostalni zadaci multimedija i mreža x laboratorij |
|||||||
1.6. Komentari |
|
||||||||
1.7. Obveze studenata |
|||||||||
1. Prisutnost na vježbama. 2. Prisutnost na predavanjima. 3. Pozitivno ocijenjeni program koji se izrađuje na vježbama. |
|||||||||
1.8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
2,0 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
0,5 |
Eksperimentalni rad |
|
||
Pismeni ispit |
0,5 |
Usmeni ispit |
1,0 |
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
(2,0) |
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1.9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
Tijekom semestra predviđena su dva (2) kolokvija. Kolokviji će se održati nakon što se obrade pripadajuće nastavne cjeline, a točan termin određen je u izvedbenom planu. Kolokviji se polažu pismenim putem. Svaki kolokvij nosi 45 bodova (25 teorija i 20 zadatak). Ukupan broj bodova koji student može postići, polaganjem kolokvija i izradom programa, je 100. Nužni uvjeti da student može biti oslobođen ispita je: - svaki od kolokvija: 11 ili više bodova na teorijskom dijelu i 9 ili više bodova na zadatku. - broj bodova kojim je ocijenjen predani program 5 ili više. Ako student položi oba kolokvija, može biti oslobođen polaganja ispita i dobiti konačnu ocjenu ako je zbroj svih ostvarenih bodova tijekom semestra u sljedećim intervalima: - dovoljan (2)................................ 50 - 59 - dobar (3).................................... 60 - 74 - vrlo dobar (4)............................. 75 - 89 - izvrstan (5)................................ 90 - 100 |
|||||||||
1.10. Obvezatna literatura |
|||||||||
Sorić, Zorislav: Zidane konstrukcije, udžbenici sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 2016. Hadzima-Nyarko, Marijana; Ademović, Naida; Jeleč, Mario: Konstrukcijska pojačanja zidanih zgrada – metode i primjeri. Osijek: Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. |
|||||||||
1.11. Dopunska literatura |
|||||||||
Jure Radić i suradnici (2007.) – Zidane konstrukcije – priručnik, udžbenici sveučilišta u Zagrebu, Zagreb |
|||||||||
1.12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz: 1. Validaciju ishoda učenja koja se provodi putem redovitog prikupljanja povratnih informacija od strane studenata o tome da li se određeni ishodi učenja postižu i da li su svi ishodi pokriveni (analiza studentske ankete o kvaliteti nastavnika, posjećenost i komunikativnost na predavanjima kao i analiza individualnih/grupnih seminarskih radova) 2. Verfikaciju studija prema ishodima učenja koja se provodi kroz analizu veze između ishoda učenja, metoda poučavanja i ispitivanja znanja studenata na razini studijskih programa. Uključuje i procjenu kako zadani ishodi učenja utječu na opterećenje studenata. |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja |
Pohađanje nastave |
1, 2, 3, 4, 5 |
Evidentiranje prisutnosti studenata |
Seminarski rad |
Izrada seminarskog rada |
3, 4, 5 |
Pregledavanje i ocjenjivanje seminarskog rada |
Kolokviji |
Kontinuirana provjera znanja |
1, 2, 3, 4, 5 |
Pregledavanje i ocjenjivanje kolokvija |
Pismeni ispit |
Odgovaranje na pismeno zadane zadatke |
1, 3, 4 |
Pregledavanje i ocjenjivanje pismenog rada |
Usmeni ispit |
Odgovaranje na usmena pitanja |
1, 2, 3, 4, 5 |
Pregledavanje i ocjenjivanje usmenog rada |