| Opće informacije | ||
| Predavanja | ||
| Vježbe | ||
| Naziv predmeta | Osnove zidanih konstrukcija | |
| Studijski program | Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo | |
| Status predmeta | Obvezni (Usmjerenje NK) / Izborni | |
| Godina/semestar | 3. godina / 6. semestar | |
| Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave | ECTS koeficijent opterećenja studenata | 4,0 | 
| Broj sati (P+V+S) | 30+15+0 | |
| 1. OPIS PREDMETA 
 | |||||||||
| 1.1. Ciljevi predmeta | |||||||||
| Stjecanje teorijskih znanja o ziđu i o osnovama dimenzioniranja zida Stjecanje praktičnih znanja o osnovama dimenzioniranja elemenata zidanih konstrukcija | |||||||||
| 1.2. Uvjeti za upis predmeta | |||||||||
| Nema. | |||||||||
| 1.3. Očekivani ishodi učenja za predmet | |||||||||
| 
 | |||||||||
| 1.4. Sadržaj predmeta | |||||||||
| Parcijalni koeficijenti sigurnosti za materijale. Zidni elementi. Mort. Ispitivanje zidnih elemenata i morta. Vrste ziđa. Eksperimentalno i proračunsko određivanje mehaničkih i deformacijskih karakteristika nearmiranog ziđa. Nearmirano ziđe izloženo vertikalnom opterećenju. Konstrukcijske pojedinosti ziđa. | |||||||||
| 1.5. Vrste izvođenja nastave | x predavanja x seminari i radionice x vježbe x terenska nastava | samostalni zadaci multimedija i mreža x laboratorij | |||||||
| 1.6. Komentari | 
 | ||||||||
| 1.7. Obveze studenata | |||||||||
| 1. Prisutnost na vježbama. 2. Prisutnost na predavanjima. 3. Pozitivno ocijenjeni program koji se izrađuje na vježbama. | |||||||||
| 1.8. Praćenje rada studenata | |||||||||
| Pohađanje nastave | 2,0 | Aktivnost u nastavi | 
 | Seminarski rad | 0,5 | Eksperimentalni rad | 
 | ||
| Pismeni ispit | 0,5 | Usmeni ispit | 1,0 | Esej | 
 | Istraživanje | 
 | ||
| Projekt | 
 | Kontinuirana provjera znanja | (2,0) | Referat | 
 | Praktični rad | 
 | ||
| Portfolio | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | ||
| 1.9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | |||||||||
| Tijekom semestra predviđena su dva (2) kolokvija. Kolokviji će se održati nakon što se obrade pripadajuće nastavne cjeline, a točan termin određen je u izvedbenom planu. Kolokviji se polažu pismenim putem. Svaki kolokvij nosi 45 bodova (25 teorija i 20 zadatak). Ukupan broj bodova koji student može postići, polaganjem kolokvija i izradom programa, je 100. Nužni uvjeti da student može biti oslobođen ispita je: - svaki od kolokvija: 11 ili više bodova na teorijskom dijelu i 9 ili više bodova na zadatku. - broj bodova kojim je ocijenjen predani program 5 ili više. Ako student položi oba kolokvija, može biti oslobođen polaganja ispita i dobiti konačnu ocjenu ako je zbroj svih ostvarenih bodova tijekom semestra u sljedećim intervalima: - dovoljan (2)................................ 50 - 59 - dobar (3).................................... 60 - 74 - vrlo dobar (4)............................. 75 - 89 - izvrstan (5)................................ 90 - 100 | |||||||||
| 1.10. Obvezatna literatura | |||||||||
| Sorić, Zorislav: Zidane konstrukcije, udžbenici sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 2016. Hadzima-Nyarko, Marijana; Ademović, Naida; Jeleč, Mario: Konstrukcijska pojačanja zidanih zgrada – metode i primjeri. Osijek: Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. | |||||||||
| 1.11. Dopunska literatura | |||||||||
| Jure Radić i suradnici (2007.) – Zidane konstrukcije – priručnik, udžbenici sveučilišta u Zagrebu, Zagreb | |||||||||
| 1.12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | |||||||||
| Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz: 1. Validaciju ishoda učenja koja se provodi putem redovitog prikupljanja povratnih informacija od strane studenata o tome da li se određeni ishodi učenja postižu i da li su svi ishodi pokriveni (analiza studentske ankete o kvaliteti nastavnika, posjećenost i komunikativnost na predavanjima kao i analiza individualnih/grupnih seminarskih radova) 2. Verfikaciju studija prema ishodima učenja koja se provodi kroz analizu veze između ishoda učenja, metoda poučavanja i ispitivanja znanja studenata na razini studijskih programa. Uključuje i procjenu kako zadani ishodi učenja utječu na opterećenje studenata. | |||||||||
| 2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA | |||
| 2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene | 
| Predavanja | Pohađanje nastave | 1, 2, 3, 4, 5 | Evidentiranje prisutnosti studenata | 
| Seminarski rad | Izrada seminarskog rada | 3, 4, 5 | Pregledavanje i ocjenjivanje seminarskog rada | 
| Kolokviji | Kontinuirana provjera znanja | 1, 2, 3, 4, 5 | Pregledavanje i ocjenjivanje kolokvija | 
| Pismeni ispit | Odgovaranje na pismeno zadane zadatke | 1, 3, 4 | Pregledavanje i ocjenjivanje pismenog rada | 
| Usmeni ispit | Odgovaranje na usmena pitanja | 1, 2, 3, 4, 5 | Pregledavanje i ocjenjivanje usmenog rada |