SPREGNUTE KONSTRUKCIJE | Oznaka: 2.05–217 |
---|---|
Nositelj | doc. dr. sc. TIHOMIR DOKŠANOVIĆ, mag.ing.aedif. |
Asistenti | |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 25 + 5 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Prikazati osnovne informacije o aluminijskim legurama i njihovom ponašanju. Prikazati primjere dobre prakse konstrukcija od aluminijskih legura te kroz njih prednosti i nedostatke materijala. Prikazati opće inženjerske informacije o aluminijskim legurama te odabiru materijala za određene primjene. Primijeniti stečena znanja o dimenzioniranju u skladu s Eurokodom 9, objasniti zonu utjecaja topline te provesti jednostavne postupke dimenzioniranja vezano uz granična stanja nosivosti i uporabljivosti. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Uvod u aluminijske konstrukcije. Svojstva aluminija kao građevinskog materijala i način označavanja legura. Proizvodi od aluminija i načini obrade. Zona utjecaja topline i razredba. Trajnost. Pregled postupka dimenzioniranja. Izbočivanje. Elementi opterećeni vlačnom silom. Elementi opterećeni tlačnom silom. Elementi opterećeni savijanjem. Elementi opterećeni posmikom i torzijom. Elementi opterećeni ekscentričnim tlakom. Elementi opterećeni ekscentričnim vlakom. Granično stanje uporabljivosti. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
X | seminari i radionice |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Redovito pohađanje predavanja i vježbi te izrađeni i uspješno predan seminarski rad. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 2,0 |
Aktivnost u nastavi | 0,5 |
Seminarski rad | 1,0 |
Pismeni ispit | 1,0*** |
Usmeni ispit | 0,5 |
Kontinuirana provjera znanja | 1,0 |
***Ako student nije oslobođen pismenog dijela ispita putem kontinuirane provjere znanja |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
AKTIVNOST STUDENTA * |
ECTS |
ISHOD UČENJA ** |
NASTAVNA METODA
|
METODA PROCJENE |
BODOVI |
|
min |
max |
|||||
Pohađanje nastave |
2,0 |
1, 2, 3 |
Usmeno i pisano izlaganje |
Evidentiranje prisutnosti |
0 |
0 |
Aktivnost u nastavi |
0,5 |
1, 2, 3 |
Razgovor i rasprava |
Pitanja tijekom obrade nove teme |
0 |
10 |
Seminarski rad |
1,0 |
2, 3, 4 |
Rješavanje zadataka |
Pregled pisanih zadaća i seminarskog rada |
0 |
20 |
Pismeni ispit*** |
1,0 |
1, 2, 3 ,4 |
Rješavanje zadataka |
Pregled pisane provjere znanja |
60 |
100 |
Kontinuirana provjera znanja |
1,0 |
1, 2, 3 ,4 |
Rješavanje zadataka |
Pregled pisane provjere znanja |
60 |
100 |
Usmeni ispit |
0,5 |
1, 2, 3, 4 |
Razgovor i rasprava |
Vrednovanje odgovora |
60 |
100 |
***Ako student nije oslobođen pismenog dijela ispita putem kontinuirane provjere znanja |
||||||
|
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Boko, I.; Skejić, D.; Torić, N., Aluminijske konstrukcije. Sveučilište u Splitu; Sveučilište u Zagrebu Split, 2017. | 0 | |
Eurokod 9: Projektiranje aluminijskih konstrukcija – Dio 1-1: Opća pravila (EN 1999-1-1) | 0 | |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Rad studenata prati se kroz redovitost pohađanja predavanja i vježbi, aktivnost na nastavi, točnost izrade seminarskog rada te pismeni ispit/kontinuiranu provjeru znanja i usmeni ispit. Rezultati aktivnosti se vrednuju kroz sustav bodovanja i ocjena s kriterijima. |