| SPREGNUTE KONSTRUKCIJE | Oznaka: 2.05–217 |
|---|---|
| Nositelj | doc. dr. sc. TIHOMIR DOKŠANOVIĆ, mag.ing.aedif. |
| Asistenti | |
| Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo |
| Status predmeta | Izborni |
| Godina | 2. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 25 + 5 |
| ECTS | 5,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Prikazati osnovne informacije o aluminijskim legurama i njihovom ponašanju. Prikazati primjere dobre prakse konstrukcija od aluminijskih legura te kroz njih prednosti i nedostatke materijala. Prikazati opće inženjerske informacije o aluminijskim legurama te odabiru materijala za određene primjene. Primijeniti stečena znanja o dimenzioniranju u skladu s Eurokodom 9, objasniti zonu utjecaja topline te provesti jednostavne postupke dimenzioniranja vezano uz granična stanja nosivosti i uporabljivosti. |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| Nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
| Uvod u aluminijske konstrukcije. Svojstva aluminija kao građevinskog materijala i način označavanja legura. Proizvodi od aluminija i načini obrade. Zona utjecaja topline i razredba. Trajnost. Pregled postupka dimenzioniranja. Izbočivanje. Elementi opterećeni vlačnom silom. Elementi opterećeni tlačnom silom. Elementi opterećeni savijanjem. Elementi opterećeni posmikom i torzijom. Elementi opterećeni ekscentričnim tlakom. Elementi opterećeni ekscentričnim vlakom. Granično stanje uporabljivosti. |
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| X | predavanja |
| X | seminari i radionice |
| X | vježbe |
| obrazovanje na daljinu | |
| terenska nastava | |
| X | samostalni zadaci |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
| Redovito pohađanje predavanja i vježbi te izrađeni i uspješno predan seminarski rad. |
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 2,0 |
| Aktivnost u nastavi | 0,5 |
| Seminarski rad | 1,0 |
| Pismeni ispit | 1,0*** |
| Usmeni ispit | 0,5 |
| Kontinuirana provjera znanja | 1,0 |
| ***Ako student nije oslobođen pismenog dijela ispita putem kontinuirane provjere znanja | |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
|
AKTIVNOST STUDENTA * |
ECTS |
ISHOD UČENJA ** |
NASTAVNA METODA
|
METODA PROCJENE |
BODOVI |
|
|
min |
max |
|||||
|
Pohađanje nastave |
2,0 |
1, 2, 3 |
Usmeno i pisano izlaganje |
Evidentiranje prisutnosti |
0 |
0 |
|
Aktivnost u nastavi |
0,5 |
1, 2, 3 |
Razgovor i rasprava |
Pitanja tijekom obrade nove teme |
0 |
10 |
|
Seminarski rad |
1,0 |
2, 3, 4 |
Rješavanje zadataka |
Pregled pisanih zadaća i seminarskog rada |
0 |
20 |
|
Pismeni ispit*** |
1,0 |
1, 2, 3 ,4 |
Rješavanje zadataka |
Pregled pisane provjere znanja |
60 |
100 |
|
Kontinuirana provjera znanja |
1,0 |
1, 2, 3 ,4 |
Rješavanje zadataka |
Pregled pisane provjere znanja |
60 |
100 |
|
Usmeni ispit |
0,5 |
1, 2, 3, 4 |
Razgovor i rasprava |
Vrednovanje odgovora |
60 |
100 |
|
***Ako student nije oslobođen pismenog dijela ispita putem kontinuirane provjere znanja |
||||||
|
|
||||||
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Boko, I.; Skejić, D.; Torić, N., Aluminijske konstrukcije. Sveučilište u Splitu; Sveučilište u Zagrebu Split, 2017. | 0 | |
| Eurokod 9: Projektiranje aluminijskih konstrukcija – Dio 1-1: Opća pravila (EN 1999-1-1) | 0 | |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
| Rad studenata prati se kroz redovitost pohađanja predavanja i vježbi, aktivnost na nastavi, točnost izrade seminarskog rada te pismeni ispit/kontinuiranu provjeru znanja i usmeni ispit. Rezultati aktivnosti se vrednuju kroz sustav bodovanja i ocjena s kriterijima. |