ODRŽAVANJE OBJEKATA | Oznaka: 2.15–118 |
---|---|
Nositelj | izv.prof.dr.sc. HRVOJE KRSTIĆ |
Asistenti | dr.sc. Dino Obradović, mag.ing.aedif. |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – OTM |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 1. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 30 + 0 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Upoznati studente sa osnovama održavanja objekata, definiranjem optimalne strategije održavanja, izradom adekvatnog plana održavanja te optimizacija troškova održavanja. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Uvod i opći pojmovi. Regulativa u području održavanja. Troškovi održavanja objekta. Oštećenja, dijagnoza, metode ispitivanja. Uzroci koji izazivaju oštećenja. Životni vijek pojedinih dijelova objekta. Periodička kontrola, izvještaji o održavanju i obnavljanju pojedinih dijelova. Održavanje, plan održavanja, troškovi održavanja. Strategije održavanja. Održavanje, plan održavanja, tehnologija troškovi. Resursi za održavanje: materijali, strojevi, kadrovi. Značenje projektiranja i izgradnje objekata, te utjecaj na buduće održavanje objekata. Određivanje optimalne strategije održavanja objekata. Održavanje zgrada. Logistički pristupi održavanju stambenih cjelina. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Redovito pohađanje predavanja i vježbi. Izrada programskih zadataka. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 2,0 |
Aktivnost u nastavi | 0,33 |
Seminarski rad | 1,0 |
Pismeni ispit | 1,0* |
Usmeni ispit | 0,67* |
* Ukoliko student nije oslobođen ispita putem kolokvija (kontinuirana provjera znanja) |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | ||||
---|---|---|---|---|
a) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta tijekom nastave - pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, rad na vježbama, auditorne vježbe, izrada programa, kolokvij prema tablici: |
||||
AKTIVNOST | AKTIVNOST STUDENTA | BODOVI | RASPON | % ocjene |
Prisustvo na nastavi (vježbe i predavanja) |
|
|
0-10 | 5% |
Aktivnost studenta na nastavi (vježbe i predavanja) |
|
|
0-10 | 5% |
Programski zadatak |
|
|
0-20 | 10% |
Kolokviji |
|
|
0-160 | 80% |
UKUPNO | 0-200 | 0-100% | ||
b) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta na završnom ispitu - pismeno i usmeno prema skali: |
||||
% | Broj bodova | Ocjena | ||
0-30 | 0-60 | Izgubljeno pravo na potpis | ||
31-59 | 64-118 | Nedovoljan (1) | ||
60-69 | 119-138 | Dovoljan (2) | ||
70-79 | 139-158 | Dobar (3) | ||
80-89 | 159-178 | Vrlo dobar (4) | ||
90-100 | 179-200 | Izvrstan (5) |
Uvjet za pristupanje usmenom dijelu ispita je uspješno položen pismeni dio ispita (min. 59%).
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Building Maintenance | 1 | 30 |
Life Cycle Costing for Engineers | 1 | 30 |
Total Facilities Management | 1 | 30 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|