REGULACIJA VODOTOKA | Oznaka: 2.05–307 |
---|---|
Nositelj | prof.dr.sc. LIDIJA TADIĆ |
Asistenti | JOSIP JANJIĆ mag.ing.aedif. |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – smjer HIDROTEHNIKA |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 1. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 25 + 5 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predmeta je upoznati se s morfologijom riječnog toka, svrhom i djrlovanjem regulacijskih građevina i zahvata |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Nakon uspješno završenog kolegija studenti će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
Vodotoci – postanak, osobine, vrste, Fargueovi zakoni; Svrha regulacije – problemi, zadaci, kompleksan pristup; Podloge za regulacije – gospodarske, kartografske, geodetske, hidrološke, hidrauličke; Tehničko prikazivanje vodotoka i regulacijskih zahvata – situacije, uzdužni i poprečni profili, detaljni nacrti; Riječni proces – riječna morfologija, vodni režim, nanos u vodotocima (vrste, kretanje, funkcija pronosa), stabilnost korita; Vidovi regulacije – reguliranje vodnog režima, reguliranje korita; Erozija i zaštita slivnih površina; Regulacije brdskih i ravničarskih vodotoka; Uloga akumulacija, retencija, uspornih pregrada, rasteretnih kanala, oteretnih bazena, kanaliziranja; Karakteristike korita – pokretno i nepokretno dno, za malu, srednju i veliku vodu; Vođenje linije trase regulacije; Građevinski materijali i konstruktivni elementi za regulacije; Regulacijske građevine – vrste osobine; Obrana od poplava – vidovi i mjere; Led u rijekama – zaštita od leda;Utjecaji na okoliš. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
X | terenska nastava |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Pohađanje terenskih vježbi je obvezno, kao i predaja seminarskog rada o provedenim mjerenjima |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 0,8 |
Aktivnost u nastavi | 0,2 |
Seminarski rad | 1 |
Eksperimentalni rad | |
Pismeni ispit | |
Usmeni ispit | |
Esej | |
Istraživanje | |
Projekt | 1 |
Kontinuirana provjera znanja | 2 |
Referat | |
Praktični rad | |
Portfolio | |
Samostalni program |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
a) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta tijekom nastave b) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta na završnom ispitu |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Svetličić, E.(1987): Otvoreni vodotoci –Regulacije , GF Zagreb | 16 | 27 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Praćenje prolaznosti na kolokvijima, pismenim i usmenim ispitima. Analiza uspješnosti izrade samostalnih zadataka (programa i seminarskog rada). Praćenje pohađanja nastave i osatlih aktivnosti |