| REGULACIJA VODOTOKA | Oznaka: 2.05–307 |
|---|---|
| Nositelj | prof.dr.sc. LIDIJA TADIĆ |
| Asistenti | JOSIP JANJIĆ mag.ing.aedif. |
| Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – smjer HIDROTEHNIKA |
| Status predmeta | Obvezni |
| Godina | 1. |
| Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 25 + 5 |
| ECTS | 5,0 |
| Ciljevi predmeta |
|---|
| Cilj predmeta je upoznati se s morfologijom riječnog toka, svrhom i djrlovanjem regulacijskih građevina i zahvata |
| Uvjeti za upis predmeta |
|---|
| Nema |
| Očekivani ishodi učenja za predmet |
|---|
|
Nakon uspješno završenog kolegija studenti će moći:
|
| Sadržaj predmeta |
|---|
| Vodotoci – postanak, osobine, vrste, Fargueovi zakoni; Svrha regulacije – problemi, zadaci, kompleksan pristup; Podloge za regulacije – gospodarske, kartografske, geodetske, hidrološke, hidrauličke; Tehničko prikazivanje vodotoka i regulacijskih zahvata – situacije, uzdužni i poprečni profili, detaljni nacrti; Riječni proces – riječna morfologija, vodni režim, nanos u vodotocima (vrste, kretanje, funkcija pronosa), stabilnost korita; Vidovi regulacije – reguliranje vodnog režima, reguliranje korita; Erozija i zaštita slivnih površina; Regulacije brdskih i ravničarskih vodotoka; Uloga akumulacija, retencija, uspornih pregrada, rasteretnih kanala, oteretnih bazena, kanaliziranja; Karakteristike korita – pokretno i nepokretno dno, za malu, srednju i veliku vodu; Vođenje linije trase regulacije; Građevinski materijali i konstruktivni elementi za regulacije; Regulacijske građevine – vrste osobine; Obrana od poplava – vidovi i mjere; Led u rijekama – zaštita od leda;Utjecaji na okoliš. |
| Vrste izvođenja nastave | |
|---|---|
| X | predavanja |
| seminari i radionice | |
| X | vježbe |
| obrazovanje na daljinu | |
| X | terenska nastava |
| X | samostalni zadaci |
| multimedija i mreža | |
| laboratorij | |
| mentorski rad | |
| ostalo | |
| Obveze studenata |
|---|
| Pohađanje terenskih vježbi je obvezno, kao i predaja seminarskog rada o provedenim mjerenjima |
| Praćenje rada studenta | |
|---|---|
| Pohađanje nastave | 0,8 |
| Aktivnost u nastavi | 0,2 |
| Seminarski rad | 1 |
| Eksperimentalni rad | |
| Pismeni ispit | |
| Usmeni ispit | |
| Esej | |
| Istraživanje | |
| Projekt | 1 |
| Kontinuirana provjera znanja | 2 |
| Referat | |
| Praktični rad | |
| Portfolio | |
| Samostalni program | |
| Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|---|
|
a) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta tijekom nastave b) Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenta na završnom ispitu |
| Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
|---|
|
| Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
|---|---|---|
| Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
| Svetličić, E.(1987): Otvoreni vodotoci –Regulacije , GF Zagreb | 16 | 27 |
| Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|---|
| Praćenje prolaznosti na kolokvijima, pismenim i usmenim ispitima. Analiza uspješnosti izrade samostalnih zadataka (programa i seminarskog rada). Praćenje pohađanja nastave i osatlih aktivnosti |