ZIDANE KONSTRUKCIJE I | Oznaka: 2.05–232 |
---|---|
Nositelj | Doc.dr.sc. Marijana Hadzima - Nyarko |
Asistenti | dr.sc. Mario Jeleč, mag.ing.aedif. |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – K |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 30 + 0 |
ECTS | 4,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
|
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
Zidni elementi kao arhitektonski element.Inovativni zidni elementi i mortovi. Predgotovljene zidane konstrukcije. Armiranje zidova. Prednapinjanje zidova. Plinobetonsko ziđe. Djelovanja kojima su izložene zidane konstrukcije - stalna, prolazna i izvanredna. Požarna otpornost. Trajnost zidanih konstrukcija. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
X | terenska nastava |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
|
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 1 |
Seminarski rad | 1 |
Pismeni ispit | 1 |
Usmeni ispit | 1 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Takač, S: “Zidane konstrukcije” | 9 | |
Untersuchungsbericht des Pruf-und Forschungsinstitut der Schweizerichen Ziegelindustrie Sursee, Biegeversuche an bewertem Backsteinmauerwerk | 0 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Analiza kvalitete izrade i prezentiranja individualnih seminarskih radova, analiza rezultata anketiranja studenata, posjećenost predavanja i stupanj aktivnog sudjelovanja studenata |