ORGANIZACIJA GRAĐENJA II | Oznaka: S–501 |
---|---|
Nositelj | mr.sc. DRŽISLAV VIDAKOVIĆ, dipl.ing.građ., viši predavač |
Asistenti | dr.sc. MIHAELA DOMAZETOVIĆ, mag.ing.aedif. BEGIĆ HANA, mag.ing.aedif. |
Studijski program | Preddiplomski stručni studij - redoviti studij |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 3. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 45 + 20 + 10 |
ECTS | 6,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Ostvarenje definiranih kompetencija (upoznavanje procesa davanja ponude s vremenskim planiranjem realizacije projekata i ugovaranje poslova) od strane studenata koji pohađaju i polože predmet. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Pristup planiranju. Probabilisticki i deterministicki pristup. Neophodna dokumentacija i podaci za planiranje. Pojmovi i terminologija planiranja. Načela planiranja. Realnost, ujednačenost po vremenu, paralelizarm. Definiranje ogranicenja i ciljeva. Vrste planova i metode planiranja: Vrste planova, statički i dinamički, vremenski planovi. Planovi resursa. Planovi prema vrsti korisnika, Integralni i pojedinacni planovi. Podjela prema metodarna planiranja. Podjela metoda prema namjeni i nastanku. Numeričke, linijske i mrezne metode. Izbor metoda u ovisnosti o vrsti zadatka. Mrežno planiranje. Razvoj i novi kvalitet planiranja. Mogućnost primjene računala. Priprema podataka. Postupnost u izradi plana. Pravila konstruiranja mreže, izrada strukture, proračun. Analiza plana, rezerve, ujednačavanje resursa i optimalizacija. Praćenje relizacije i replaniranje. Planovi po resursima. Prostorna organizacija gradilišta. Načela pri projektiranju prostornog razmještaja sadržaja gradilišta. Način povezivanja sadržaja. Shema organizacije. Projekt upravljanja gradilištem: Obujam pratećih poslova koji će se obavljati na gradilištu. Uspostavljanje međusobnih veza, Načela povezivanja. Kretanje informacija, selekcija, evidentiranje. Ovlaštenja za donošenje odluka po razinama. Informativna sredstva za komunikaciju. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Redovito pohađanje nastave (minim. 70%) i predaja programa za potpis, a za polaganje ispita prema oglašenim uvjetima (kolokviranje ili pismeni ispit + usmeni ispit). |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | |
Aktivnost u nastavi | |
Seminarski rad | |
Eksperimentalni rad | |
Pismeni ispit | |
Usmeni ispit | |
Esej | |
Istraživanje | |
Projekt | |
Kontinuirana i/ili završna provjera znanja | |
Referat | |
Praktični rad | |
Portfolio | |
Samostalni program |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Kroz pohađanje i pristup na nastavi, kroz dva kolokvija (moguće i, ako student želi i sposoban je, kroz seminar) i kroz ispit (usmeni obvezan). |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Planiranje i kontrola projekata | ||
Organizacija građenja | ||
Organizacija građevinskih radova | ||
Organizacija građevinske proizvodnje | ||
Nastavni materijali na web stranicama | neograničeno |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|