Stručni prijediplomski studij Građevinarstvo – redoviti studij

Engleski jezik II (STR-R) od 2025/2026


OPĆE INFORMACIJE

Predavanja

ŠTEFIĆ ANAMARIJA, prof.

Vježbe

ŠTEFIĆ ANAMARIJA, prof.

Naziv kolegija

Engleski jezik II

Studijski program

Stručni prijediplomski Građevinarstvo

Status kolegija

Obvezni

Godina / Semestar

I. / 2.

Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave

ECTS koeficijent opterećenja studenata

2,0

Broj sati (P+V+S)

0+30+0

 

OPIS KOLEGIJA

 

1.1.      Ciljevi kolegija

·         usvajati i proširivati vokabular vezan za građevinarstvo

·         prepoznavati i koristiti stručnu terminologiju

·         usvajati strategije čitanja i slušanja, primanje i davanje informacija

·         svladavati kompleksnije gramatičke strukture svojstvene tehničkom njemačkom jeziku

·         razvijati usmenu komunikaciju na području struke

1.2.      Uvjeti za upis kolegija

Prethodno odslušan kolegij Engleski jezik I

1.3.      Očekivani ishodi učenja za kolegij

1.        Analizirati stručni tekst (vokabular i gramatika) iz područja navedenih u sadržaju predavanja

2.        Interpretirati tablice i slike

3.        Koristiti se odgovarajućim stručnim nazivljem i frazama u pisanoj i usmenoj komunikaciji

4.        Analizirati i sažeti tekstualni sadržaj, izdvajajući ključne argumente i definicije te ih pismeno strukturirati u jasnom i logičnom formatu.

5.        Parafrazirati i interpretirati ključne dijelove teksta usmeno, prilagođavajući sadržaj specifičnim ciljevima i kontekstu komunikacije.

6.        Prevesti jednostavnije stručne tekstove na ili s engleskog jezika, uz očuvanje preciznosti i jasnoće stručne terminologije.

1.4.      Sadržaj kolegija

  • Structural Engineering (4)
  • Dams – Lords of Water (2)
  • Primjeri brana (4)
  • Imposing Bridges (2)
  • Primjeri mostova (4)
  • Canals & Aqueducts (4)
  • Tunnels (4)
  • Revision (2)

·         Preliminary Exams (4)

1.5.      Vrste izvođenja nastave (staviti X)

 predavanja

 seminari i radionice 

x vježbe 

 obrazovanje na daljinu

 terenska nastava

x samostalni zadaci 

 multimedija i mreža 

 laboratorij

 mentorski rad

 ostalo ___________________

1.6.      Obveze studenata

Redovito prisustvovanje vježbama.

Aktivno sudjelovanje u raspravama

Redovito rješavanje gramatičkih vježbi i vježbi vokabulara

Pismeno prevođenje zadanih stručnih tekstova.

1.7.      Praćenje rada studenata (dodati X uz odgovarajući oblik praćenja)

Pohađanje nastave

x

Aktivnost u nastavi

x

Seminarski rad

   

Eksperimentalni rad

   

Pismeni ispit

x

Usmeni ispit

   

Esej

   

Istraživanje

   

Projekt

   

Kontinuirana provjera znanja

x

Referat

   

Praktični rad

   

1.8.      Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu

AKTIVNOST STUDENTA

ECTS

ISHOD UČENJA

NASTAVNA METODA

METODA PROCJENE

BODOVI

min

max

Prisustvovanje vježbama i aktivnost na nastavi

1,0

1,2,3,4, 5,6

Usmeno i pismeno izlaganje, rješavanje zadataka i prevođenje tekstova, razgovor i rasprava na zadanu temu

Evidentiranje prisutnosti, pitanja, provjera zadataka i pismenih prijevoda

25

50

 Kontinuirana provjera znanja / završni ispit

1,0

1,3,4,6

Rješavanje zadataka, pismeno prevođenje, diskusija

Pregled pisane provjere znanja, vrednovanje odgovora

25

50

1.9.      Obvezna literatura i broj primjeraka u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na kolegiju

Naslov

Broj primjeraka

Broj studenata

Kraljević, L.: „Structures in Time & Space I”, Faculty of Civil Engineering Osijek,  J. J. Strossmayer  University of Osijek, Osijek, 2002.

60

60

1.10.   Dopunska literatura

 Kralj Štih, A: „English in Civil Engineering“, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 2004.

Hercezi – Skalicki, M.: ‘Reading Technical English for Academic Purposes’, Školska knjiga, Zagreb, 1993.

Bujas, Ž.: ‘Veliki englesko – hrvatski rječnik’, Nakladni zavod Globus, Zagreb, 1999.

Bujas, Ž: ‘Veliki hrvatsko-engleski rječnik’, Nakladni zavod Globus, Zagreb, 1999.

Prager, A: „Trojezični građevinski rječnik“, Masmedia, Zagreb, 2003.

1.11.   Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija

Provođenje sveučilišnih anketa o nastavnicima te fakultetskih anketa o predmetima.

Povratne informacije od studenata.

Evaluacija studenata na ispitima.