Opće informacije |
||
Predavanja |
||
Vježbe |
||
Naziv predmeta |
Građevinsko poslovanje u digitalnom okruženju |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Obvezni (Usmjerenje OTM) / Izborni |
|
Godina / Semestar |
3.godina / 6. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
3,0 |
Broj sati (P+V+S) |
15+30+0 |
1. OPIS PREDMETA |
||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
||||||||
Stjecanje znanja i iskustva kod provedbe građevinskih procesa u digitalnom okruženju. Upoznavanje studenata sa razvijenim postupcima digitalnog poslovanja u građevinarstvu – elektronička dostava i preuzimanje akata za gradnju, e-konferencija, eDozvola, e-građevinski dnevnik, e-potpis). Upoznavanje studenata s radom i razmjenom informacija u virtualnom okruženju. |
||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
||||||||
Nema. |
||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
||||||||
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
|
||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
||||||||
Sadržaj predavanja Digitalna transformacija, izgradnja digitalnih kapaciteta, stupanj gospodarske i društvene digitalizacije, digitalizacija u građevinarstvu, razvoj digitalne infrastrukture (e-projektna dokumentacija, e-nabava, e-procesi, e-račun). Digitalne aplikacije i digitalne platforme u građevinarstvu. Iintegracija novih tehnologija u interne procese poslovanja građevinskih poduzeća. Sadržaj vježbi Upoznavanje s radom i korištenje digitalnih baza i platformi. |
||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu |
samostalni zadatci multimedija i mreža laboratorij mentorski rad |
||||||
1. 6. Komentari |
||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
||||||||
Pohađanje nastave, izrada i prezentacija seminarskog rada. |
||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
||||||||
Pohađanje nastave |
1,5 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
0,5 |
Eksperimentalni rad |
|
|
Pisani ispit |
(0,5) |
Usmeni ispit |
(0,5) |
Esej |
|
Istraživanje |
|
|
Projekt |
|
Kontinuirana provjera znanja |
1,0 |
Referat |
|
Praktični rad |
|
|
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
||||||||
Uvjet za polaganje ispita: redovito pohađanje predavanja i vježbi, te pravovremena predaja seminarskog rada, mogućnost oslobođenja pismenog dijela ispita preko kolokvija). Kriterijsko ocjenjivanje, s udjelom pojedinačnih kriterija ocjenjivanja: 60% seminarski rad; 30% prezentacija; 10% pismenost i dokumentacija. Kriteriji ocjenjivanja: - 90 do 100 bodova - izvrstan (5) - 75 do 89 bodova - vrlo dobar (4) - 60 do 74 bodova - dobar (3) - 50 do 59 bodova - dovoljan (2) - 0 do 49 bodova - nedovoljan (1) |
||||||||
1. 10. Obavezna literatura |
||||||||
Zakon o gradnji Zakon o prostornom uređenju Pravilnik o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, obrascu, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera |
||||||||
1. 11. Dopunska literatura |
||||||||
World Business Council for Sustainable Development: Digitalization of the built environment: Towards a more sustainable construction sector, 2021, dostupno na https://www.wbcsd.org/contentwbc/download/11292/166447/1 Jurčević, M.; Pavlović, M.; Šolman, H.: Opće smjernice za BIM pristup u graditeljstvu, Hrvatska komora inženjera građevinarstva, Zagreb, 2017. |
||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
||||||||
Anonimna, kvantitativna standardizirana studentska anketa o predmetu i radu nastavnika koju provodi Ured za unaprjeđivanje i osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek. |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanje – izlaganje, grupna rasprava |
Praćenje izlaganja, korištenje literature, sudjelovanje u grupnoj raspravi |
1, 2 |
Evidencija prisutnosti, ocjenjivanje aktivnog sudjelovanja u raspravi |
Vježbe – individualna i grupna rasprava, izrada seminarskog rada |
Izučavanje literature, primjena znanja u izradi seminarskog rada, sudjelovanje u raspravi |
1, 2, 3 |
Evidencija prisutnosti, ocjenjivanje aktivnog sudjelovanja u raspravi, ocjenjivanje seminarskog rada |
Provjera znanja |
Izučavanje i korištenje literature, prezentacija znanja |
1, 2, 3 |
Vrednovanje rada studenata prema kriterijima ocjenjivanja |