Opće informacije |
||
Predavanja |
ŠTEFIĆ ANAMARIJA, prof. | |
Vježbe |
ŠTEFIĆ ANAMARIJA, prof. | |
Naziv predmeta |
Njemački jezik IV |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
izborni |
|
Godina / Semestar |
3. godina / 6. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
2,0 |
Broj sati (P+V+S) |
15+15+0 |
1. OPIS PREDMETA |
|||||||||
1. 1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
· proširivanje stručnog vokabulara · razvijanje više razine kvalitativnog korištenja jezika u području struke,razvijanje samostalnosti u korištenju stručne literature ciljnog jezika,samostalno prikupljanje podataka,odabir odgovarajućih informacija, njihovo svrstavanje i poticanje stvaranja navika samoobrazovanja |
|||||||||
1. 2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
Nema uvjeta |
|||||||||
1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
|
|||||||||
1. 4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
· Energiewirtschaft und Energiequellen · Energiewende · Nachhaltiges Bauen · Solarhaus · Erdbebensicheres Bauen · Grüne Architektur · Amphibisches Haus |
|||||||||
1. 5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja x vježbe |
x samostalni zadatci |
|||||||
1. 6. Komentari |
|||||||||
1. 7. Obaveze studenata |
|||||||||
· prisutnost na vježbama · rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi |
|||||||||
1. 8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
1,0 |
Pisani ispit |
(1,0) |
Kontinuirana provjera znanja |
(1,0) |
Eksperimentalni rad |
|
||
1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
· Tijekom semestra studenti imaju mogućnost polagati ispit putem dva (2) kolokvija koji se ocjenjuju prema dolje navedenom kriteriju. Srednja ocjena iz kolokvija je konačna ocjena iz kolegija. Ukoliko student ne položi ili ne pristupi kolokvijima, mora polagati pismeni ispit. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti koji odgovaraju za ocjenu izvrstan ili žele veću ocjenu od one ostvarene na kolokvijima / pismenom ispitu. · Kriteriji ocjenjivanja: Izvrstan (5): 90 – 100% Vrlo dobar (4): 75 – 89% Dobar (3): 60 – 74% Dovoljan (2): 50 – 59% Nedovoljan (1): 0 – 49% |
|||||||||
1. 10. Obavezna literatura |
|||||||||
Razni tekstovi s interneta |
|||||||||
1. 11. Dopunska literatura |
|||||||||
· Štefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek · Kralj Štih, Alemka (2005). Deutsch im Bauingenieurwesen, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb · Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb · Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb Časopisi iz knjižnice fakulteta: · Detail, Institut für Internationale Architektur – Dokumentation · Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin · Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin · Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin · Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin |
|||||||||
1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata. Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike). Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija) |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja i vježbe
|
Pohađanje nastave |
1, 2, 3, 4, 5 |
Evidentiranje nastave |
Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike) |
1, 2, 5
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa
|
|
Usmena komunikacija
|
1, 2, 3, 4
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
|
Samostalni rad
|
Samostalni zadatci
|
1, 2, 3, 4, 5
|
Formativna procjena tijekom nastavnog procesa |
Izrada seminarskog rada
|
1, 2, 3, 4, 5
|
Ocjenjivanje seminarskog rada |
|
Završna sumativna provjera znanja |
Odgovaranje na pismena i usmena pitanja |
1, 2, 3, 4, 5 |
Ocjenjivanje odgovora |