Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo

Njemački jezik IV (PSS-GRAD) od 2023/2024


Opće informacije

Predavanja

ŠTEFIĆ ANAMARIJA, prof.

Vježbe

ŠTEFIĆ ANAMARIJA, prof.

Naziv predmeta

Njemački jezik IV

Studijski program

Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo

Status predmeta

izborni

Godina / Semestar

3. godina / 6. semestar

Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave

ECTS koeficijent opterećenja studenata

2,0

Broj sati (P+V+S)

15+15+0

 

1. OPIS PREDMETA

1. 1. Ciljevi predmeta

·         proširivanje stručnog vokabulara

·         razvijanje više razine kvalitativnog korištenja jezika u području struke,razvijanje samostalnosti u korištenju stručne literature ciljnog jezika,samostalno prikupljanje podataka,odabir odgovarajućih informacija, njihovo svrstavanje i poticanje stvaranja navika samoobrazovanja

1. 2. Uvjeti za upis predmeta

Nema uvjeta

1. 3. Očekivani ishodi učenja za predmet

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:

  1. primijeniti stručni vokabular u samostalnom i spontanom usmenom i pismenom izražavanju
  2. analizirati i interpretirati složenije tekstove
  3. diskutirati, objasniti i analizirati tekst uporabom stručnog nazivlja
  4. pripremiti samostalnu prezentaciju o zadanoj temi
  5. prevesti složenije tekstove s njemačkog na hrvatski te jednostavnije s hrvatskog na njemački

1. 4. Sadržaj predmeta

·         Energiewirtschaft und Energiequellen

·         Energiewende

·         Nachhaltiges Bauen

·         Solarhaus

·         Erdbebensicheres Bauen

·         Grüne Architektur

·         Amphibisches Haus

1. 5. Vrste izvođenja nastave

x predavanja

x vježbe

x samostalni zadatci

1. 6. Komentari

1. 7. Obaveze studenata

·         prisutnost na vježbama

·         rješavanje zadataka i prijevoda na nastavi

1. 8. Praćenje rada studenata

Pohađanje nastave

1,0

Pisani ispit

(1,0)

Kontinuirana provjera znanja

(1,0)

Eksperimentalni rad

   

1. 9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu

·         Tijekom semestra studenti imaju mogućnost polagati ispit putem dva (2) kolokvija koji se ocjenjuju prema dolje navedenom kriteriju. Srednja ocjena iz kolokvija je konačna ocjena iz kolegija. Ukoliko student ne položi ili ne pristupi kolokvijima, mora polagati pismeni ispit. Usmenom ispitu pristupaju samo studenti koji odgovaraju za ocjenu izvrstan ili žele veću ocjenu od one ostvarene na kolokvijima / pismenom ispitu.

·         Kriteriji ocjenjivanja:

Izvrstan (5): 90 – 100%

Vrlo dobar (4): 75 – 89%

Dobar (3): 60 – 74%

Dovoljan (2): 50 – 59%

Nedovoljan (1): 0 – 49%

1. 10. Obavezna literatura

Razni tekstovi s interneta

1. 11. Dopunska literatura

·         Štefić, Anamarija (2015.) Deutsch im Bauwesen, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek

·         Kralj Štih, Alemka (2005). Deutsch im Bauingenieurwesen, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb

·         Ritoša, M. – V. Sekula (1989.) Njemački za građevinare, Škola za strane jezike, Zagreb

·         Tecilazić, Franci (1986.) Deutsch für Studenten der Architektur, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb

Časopisi iz knjižnice fakulteta:

·         Detail, Institut für Internationale Architektur – Dokumentation

·         Bautechnik, Ernst & Sohn, Berlin

·         Bauingenieur, Springer Verlag, Berlin

·         Bauen mit Holz, editor: Klaus Fritzen, Berlin

·         Beton und Stahlbeton, editor: Konrad Bergmeister i dr., Berlin

1. 12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija

Vođenje evidencije o pohađanju nastave i aktivnostima studenata. Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike). Usmeno izražavanje (čitanje, usmena komunikacija)

 

2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA

2. 1. Nastavna aktivnost

2. 2. Aktivnost studenta

2. 3. Ishod učenja

2. 4 Metoda procjene

Predavanja i vježbe

 

Pohađanje nastave

1, 2, 3, 4, 5

Evidentiranje nastave

Pismene vježbe (prijevodi, sažetci, vježbe vokabulara i gramatike)

1, 2, 5

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa 

 

Usmena komunikacija

 

1, 2, 3, 4

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa

Samostalni rad

 

Samostalni zadatci

 

1, 2, 3, 4, 5

 

Formativna procjena tijekom nastavnog procesa

Izrada seminarskog rada

 

1, 2, 3, 4, 5

 

Ocjenjivanje seminarskog rada

Završna sumativna provjera

znanja

Odgovaranje na pismena i usmena pitanja

1, 2, 3, 4, 5

Ocjenjivanje odgovora