Opće informacije |
||
Predavanja |
||
Vježbe |
||
Naziv predmeta |
Računalno programiranje u graditeljstvu |
|
Studijski program |
Sveučilišni prijediplomski studij Građevinarstvo |
|
Status predmeta |
Izborni |
|
Godina / Semestar |
3. godina / 6. semestar |
|
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave |
ECTS koeficijent opterećenja studenata |
2,0 |
Broj sati (P+V+S) |
15+15+0 |
1.OPIS PREDMETA
|
|||||||||
1.1. Ciljevi predmeta |
|||||||||
Pružiti studentima osnove računalnog programiranja s naglaskom na primjenu u graditeljstvu. Primjenjuje se programski jezik MATLAB. |
|||||||||
1.2. Uvjeti za upis predmeta |
|||||||||
Nema. |
|||||||||
1.3. Očekivani ishodi učenja za predmet |
|||||||||
Student će moći: 1. Opisati svrhu primjene računalnog programiranja u graditeljstvu 2. Razlikovati vrste i način rada s podacima u programskom jeziku MATLAB 3. Primijeniti pomagala za iscrtavanje i grafički prikaz 4. Izmijeniti i prilagoditi postojeće računalne programe 5. Uočiti i ukloniti pogreške iz računalnog programa 6. Osmisliti, izraditi i testirati računalne programe 7. Razumjeti i upotrijebiti MATLAB u svrhu rješavanja osnovnih problema u graditeljstvu |
|||||||||
1.4. Sadržaj predmeta |
|||||||||
Uvod u računalno programiranje; Osnove rada u MATLABu; Nizovi i matrice; Grananja; Petlje; Iscrtavanje i grafika; Korisničke funkcije i metode; Vanjske datoteke; Numeričke metode u MATLABu; Simbolička matematika; Polinomi, prilagodba krivulja i interpolacija; Primjena u graditeljstvu. |
|||||||||
1.5. Vrste izvođenja nastave |
x predavanja seminari i radionice x vježbe obrazovanje na daljinu terenska nastava |
x samostalni zadaci x multimedija i mreža laboratorij mentorski rad |
|||||||
1.6. Komentari |
|
||||||||
1.7. Obveze studenata |
|||||||||
Prisustvo predavanja i vježbi; domaće zadaće; kolokviji, završni projekt; pismeni i usmeni ispit. |
|||||||||
1.8. Praćenje rada studenata |
|||||||||
Pohađanje nastave |
1,0 |
Aktivnost u nastavi |
|
Seminarski rad |
0,3 |
Eksperimentalni rad |
|
||
Pismeni ispit |
|
Usmeni ispit |
|
Esej |
|
Istraživanje |
|
||
Projekt |
|
Kontinuirana i/ili završna provjera znanja |
0,7 |
Referat |
|
Praktični rad |
|
||
Portfolio |
|
|
|
|
|
|
|
||
1.9. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
|||||||||
Rad studenata tijekom nastave vrednovati će se s dva obvezna kolokvija, uključujući i jedan izborni ponavljajući kolokvij kojim se nadomješta nedostatan uspjeh na jednom od obveznih kolokvija. Ukupni ostvareni postotak uspješnosti rada studenta tijekom nastave određuje se kao prosjek ostvarenog uspjeha oba kolokvija, pri čemu je najveći ostvareni uspjeh na pojedinom kolokviju 100,0 %, a najmanji ostvareni uspjeh 50,0 %. Dodatno, rad studenta tijekom nastave vrednovati će se sa završnim projektom, pri čemu je također najveći ostvareni uspjeh na završnom projektu 100,0 %, a najmanji ostvareni uspjeh 50,0 %. Ukupna ostvarena uspješnost vrednuje se kao zbroj prosjeka ostvarenog uspjeha oba kolokvija s udjelom od 70 % ukupno ostvarene uspješnosti i ostvarenog uspjeha na završnom projektu s udjelom od 30 % ukupno ostvarene uspješnosti. |
|||||||||
1.10. Obvezatna literatura |
|||||||||
Gilat, A. 2011. MATLAB - An Introduction with Applications, 6 edn, Wiley |
|||||||||
1.11. Dopunska literatura |
|||||||||
Prakash, A. 2014. Introduction to Computing with MATLAB, CEE15 Class Notes. School of Civil Engineering, Purdue University |
|||||||||
1.12. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
|||||||||
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provodi se kroz: · Validaciju ishoda učenja koja se provodi putem redovitog prikupljanja povratnih informacija od strane studenata o tome da li se određeni ishodi učenja postižu i da li su svi ishodi pokriveni (analiza studentske ankete o kvaliteti nastavnika, posjećenost i komunikativnost na predavanjima kao i analiza individualnih/grupnih seminarskih radova) · Verifikaciju studija prema ishodima učenja koja se provodi kroz analizu veze između ishoda učenja, metoda poučavanja i ispitivanja znanja studenata na razini studijskih programa. Uključuje i procjenu kako zadani ishodi učenja utječu na opterećenje studenata. |
2. POVEZIVANJE ISHODA UČENJA, NASTAVNIH METODA I PROCJENA ISHODA UČENJA |
|||
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja |
2. 4 Metoda procjene |
Predavanja i vježbe |
Pohađanje nastave (rad na računalu) |
1—7 |
Provjera prisutnosti na nastavi |
Završni projekt |
Samostalna izrada završnog projekta (rad na računalu) |
1—7 |
Pregled i ocjenjivanje završnog projekta |
Kontinuirana provjera znanja |
Rješavanje zadataka na kolokvijima tijekom semestra (rad na računalu) |
1—7 |
Pregled i ocjenjivanje kolokvija |
Završna provjera znanja |
Rješavanje zadataka na ispitu (rad na računalu) |
1—7 |
Pregled i ocjenjivanje ispita |