ČELIČNI I SPREGNUTI MOSTOVI | Oznaka: 2.05–412 |
---|---|
Nositelj | prof.dr.sc. DAMIR MARKULAK |
Asistent | doc. dr. sc. TIHOMIR DOKŠANOVIĆ, mag.ing.aedif. |
Studijski program | Diplomski sveučilišni studij Građevinarstvo – K |
Status predmeta | Izborni |
Godina | 2. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 30 + 0 |
ECTS | 5,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
|
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
Po završetku nastave iz ovoga kolegija student će moći:
|
Sadržaj predmeta |
---|
Povijesni pregled razvoja konstrukcija metalnih i spregnutih mostova. Podatci za izradu projekta mosta i elementi dispozicije mostova. Djelovanja na mostove. Karakteristični konstrukcijski sustavi. Kolničke konstrukcije na mostovima. Punostijeni glavni nosači (uskopojasni, širokopojasni, poprečna preraspodjela, roštiljni sustavi). Rešetkasti glavni nosači. Rasponska spregnuta konstrukcija čelik-beton (osnovni tipovi, specifičnosti ponašanja, preraspodjela naprezanja od dugotrajnih deformacija i raspucavanja betona, sredstva za sprezanje). Ležajevi. Oprema mostova. Osnove izrade i montaže mostova. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
X | predavanja |
X | seminari i radionice |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
X | terenska nastava |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
X | mentorski rad |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Redovito pohađanje predavanja i vježbi (min. 70% od ukupne satnice) te izrađen i uspješno predan semestarski rad (do kraja tekućeg semestra). |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 0,5 |
Aktivnost u nastavi | 0,5 |
Seminarski rad | 0,5 |
Pismeni ispit | 1,5 |
Usmeni ispit | 1 |
Kontinuirana provjera znanja | 1 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Način polaganja ispita:
Sustav bodovanja:
|
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Androić B., Markulak D. i drugi: Čelični i spregnuti mostovi, IA projektiranje, Zagreb,2005. | 4 | 35 |
Horvatić D., Šavor Z.: Metalni mostovi, HDGK, Zagreb, 1998. | 1 | 35 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Rad studenata prati se kroz redovitost pohađanja predavanja i vježbi, pokazanu aktivnost na nastavi te trud uložen tijekom izrade semestarskih radova. Vrjednovanje ostvarenih rezultata kroz sustav bodovanja temeljen na kriterijima za kolokvije te pismeni i usmeni ispit. |