Upis na prve godine prijediplomskih studijskih programa Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek
Upis na prve godine studijskih programa Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek obavlja se putem sustava e-Upisi (e-upisi.gfos.hr).
Budući studenti će pristupne podatke za prijavu u spomenuti sustav dobiti na e-poštu (adresa registrirana u sustavu Postani student Nacionalnog informacijskog sustava prijava na visoka učilišta) na dan objave konačnih rang lista, u srijedu, 16. srpnja 2025. do 20:00 sati.
Napomena: Ako je u sustavu Postani student prijavljena adresa s domenom skole.hr i AKO TA ADRESA VIŠE NIJE AKTIVNA, TREBATE JU PROMIJENITI U SUSTAVU U NEKU KOJU KORISTITE ili poslati upit službi za tehnička pitanja, na e-poštu kreso@gfos.hr . Ako je e-pošta aktivna, nije ju potrebno mijenjati.
Rang liste na jesenskom roku bit će objavljene 17. rujna 2025. Upisi na jesenskom roku provodit će se za one studijske programe na kojima ostane slobodnih mjesta nakon završenih upisa u ljetnom roku.
Dokumenti potrebni za upis
Za postupak upisa putem sustava potrebno je učitati tri dokumenta (četiri za studente koji su prethodno studirali na drugom studiju), koje je moguće unaprijed pripremiti.
Dokumentacija potrebna za upis:
Plaćanje troškova
Prijavom u sustav postat će dostupan dokument ponude s pripadajućom uplatnicom i podatcima za plaćanje troškova postupka.
Iznos školarine od 1.120,00 EUR plaćaju studenti koji ponovno upisuju prvu godinu (prethodno su studirali na drugom studiju, ali nisu ga završili), a u prethodnoj akademskoj godini nisu stekli između 55 i 60 ECTS bodova, kao i studenti koji su već stekli kvalifikaciju na prvoj razini visokog obrazovanja, odnosno završili prijediplomski studij u redovitom statusu u Republici Hrvatskoj.
Potvrdom prihvaćanja ponude nastaje obveza podmirenja svih troškova.
Načini plaćanja
Uplatu troškova (i školarine) moguće je izvršiti na jedan od sljedećih načina:
Rok za dostavu dokumenata
Rok za dostavu dokumenata i podmirenje svih troškova* je petak, 18. srpnja 2025. do 23:59. Za sve koji ne dostave dokumente i ne potvrde prihvaćanje ponude, smatrat će se da su odustali od upisa i time gube pravo na naknadni upis tijekom tog upisnog roka. Kandidat koji dobije upisni broj putem NISpVU-a, a ne upiše se na studij na kojem je ostvario pravo upisa, dužan je uplatiti oportunitetni trošak u iznosu od 400,00 EUR. Ako se taj trošak ne podmiri, kandidat neće moći ponovno prijaviti studij iste razine u sustavu NISpVU
* Rok tijekom jesenskog upisa je do 19. rujna 2025. godine do 23:59.
Obavijesti nakon upisa
Nakon što Odjel za studente i studije izvrši upis u Informacijski sustav visokih učilišta (ISVU), obavijest o tome bit će poslana e-poštom.
U roku od 10 do 15 dana, kroz sustav e-Upisi postat će dostupni podatci o AAI@EduHr korisničkom identitetu te studentskoj adresi e-pošte. Obavijest o kreiranju korisničkih identiteta bit će dostavljena e-poštom, a podatke je potrebno preuzeti unutar sustava e-Upisi.
Ako 15 dana nakon upisa ne dobijete obavijest, molimo da se javite na adresu e-pošte kreso@gfos.hr.
Ugovor o studiranju i studentsku iskaznicu studenti će dobiti na uvodnom predavanju koje će se održati 1. listopada 2025. godine.
Kontakti
Ovisno o problemu koji imate, možete se javiti na ove e-mail adrese: