Urbanističko-arhitektonski studio – završni rad | OZNAKA |
---|---|
Nositelji |
|
Vježbe |
izv.prof.dr.sc Sanja Lončar-Vicković doc.dr.sc. DANIJELA LOVOKOVIĆ, dipl.ing.arh. doc.dr.sc. IVANA BRKANIĆ MIHIĆ, mag.ing.arch. Mislav Salitrežić, mag.ing.arch. dr.sc. LUCIJA KRAUS, mag.ing.arch. prof.dr.sc. IVAN RADIĆ, dipl.ing.građ izv.prof.dr.sc. TIHOMIR DOKŠANOVIĆ, mag.ing.aedif. |
Studijski program | Preddiplomski sveučilišni studij Arhitekture i Urbanizma |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 3. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 0 + 150 + 0 |
ECTS | 12,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Cilj predmeta je da student kroz kompleksni urbanistički i arhitektonski zadatak izradi rješenje poslovne zgrade u urbanoj cjelini te da u urbanom kontekstu upotrijebi projektantska i tehnička znanja. U prvom dijelu izvođenja predmeta za više poslovnih zgrada izrađuje se dio Detaljnog plana uređenja, a u drugom dijelu predmeta se sukladno Detaljnom planu uređenja, odnosno primjenjujući urbanističke parametre iz Detaljnog plana (način i uvjeti gradnje), projektira poslovna zgrada. Tijekom Studija se ostvaruje suradnja urbanističkih, projektantskih, teorijskih i konstruktivnih područja, a integrirani studijski rad – završni rad treba rezultirati primjenom stručnih znanja te snalaženjem u interdisciplinarnom, regulativnom i poticano kreativnom okruženju i komunikaciji. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
Odslušani predmeti urbanističke, projektantske i konstrukcijske grupe |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Sadržaj Studija je izrada dijela Detaljnog plana uređenja poslovne zone te unutar njega projekta poslovne zgrade (poslovno-uredske ili poslovno-trgovačke zgrade). Studio zajednički izvode urbanistička, projektantska i konstruktivna grupa predmeta jer se radi o primjeni kumulativnih urbanističkih, projektantskih i konstrukterskih znanja. Suradnjom nositelja kolegija s urbanističkih, projektantskih, teorijskih i konstruktivnih područja studijski rad – završni rad treba rezultirati pokazanim znanjima iz urbanističke analize, interpretacije zadanih urbanističkih postavki te arhitektonskim i tehničkim rješenjem projektnog zadatka. Urbanistički dio zadatka podrazumijeva izradu rješenja manje urbane cjeline (nivo Detaljnog plana) namijenjene zgradama poslovne namjene. Projektantska komponenta razvija projekt jedne poslovne zgrade iz obuhvata Detaljnog plana i predviđenog projektnog programa za poslovnu zgradu koja svojim oblikovnim i tehničkim rješenjima treba zadovoljiti suvremene arhitektonske kriterije. Studio omogućava konkretnu integraciju urbanističkih, arhitektonskih i tehničkih znanja kroz razvoj kompleksnog (urbanističkog, arhitektonskog, konstruktivnog, tehničkog)i zadatka. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
predavanja | |
seminari i radionice | |
X | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
X | terenska nastava |
X | samostalni zadaci |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
X | mentorski rad |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Prisustvo na nastavi min 70%, aktivno uključivanje u nastavu. Pohađanje terenske nastave. |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | 5,0 |
Istraživanje | 2,0 |
Praktični rad | 5,0 |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Ocjenjivanje tijekom nastave: Pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, aktivno sudjelovanje u terenskoj nastavi |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
Frampton, K., Moderna arhitektura - kritička povijest, Globus, Zagreb, 1992. | - | 30 |
Hauptman D., Cities in Transition, 010 Publishers, Roterdam, ISBN 90-6450-415-6, 2001. | - | 30 |
Nan, E., Postmoderni urbanizam, Orion art, Bakar, Bor, ISBN 96-83305-05-8, 2002. | - | 30 |
Vresk, M., Grad i urbanizacija, Školska knjiga, Zagreb, ISBN 953-0-30865-5, 2002. | - | 30 |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Evidencija pohađanja nastave. Kontinuirano praćenje rada i napredovanja studenta tijekom semestra. Izlaganje Završnog rada pred kolegama i nastavnicima. Sposobnost samostalnog i timskog rada. Samoevaluacija i studentska anketa. |