UPRAVLJANJE PROJEKTIMA I OPTIMIZACIJA PLANOVA | Oznaka: I-05 |
---|---|
Nositelj | mr.sc. DRŽISLAV VIDAKOVIĆ, v.pred. |
Asistenti | |
Studijski program | Specijalistički diplomski stručni studij |
Status predmeta | Obvezni |
Godina | 1. |
Način izvođenja nastave: | P + V + S = 30 + 15 + 0 |
ECTS | 4,0 |
Ciljevi predmeta |
---|
Ostvarenje definiranih kompetencija (upoznavanje sadržaja procesa građevinskih projekta do završetka realizacije, osnova upravljanja i optimizacije vremensko-troškovnih planova realizacije) od strane studenata koji pohađaju i polože predmet. |
Uvjeti za upis predmeta |
---|
nema |
Očekivani ishodi učenja za predmet |
---|
|
Sadržaj predmeta |
---|
Karakteristike, resursi i ciljevi građevinskih projekata (odnos troškova, vremena realizacije, rizika i kvalitete); Životni vijek i razvoj građevinskih projekata: Uloga voditelja projekta, Studije izvodljivosti, Dokumentacija projekta (u skladu s EU). Natječaj i Ugovaranje (Standardni članci ugovora, Način ugovaranja, Vrste koncesija), Detekcija negativnih utjecaja na realizaciju; Baze podataka (kreiranje internih). Planiranje realizacije građevinskih projekata (sa svim resursima); Planiranje i princip analiza –sinteza;. Vjerojatnost ostvarenja planiranog roka (prosječna realizacija planiranih ciljeva u našoj i inozemnoj praksi, ugradba rizika u planove, izračun vjerojatnosti u mrežama s probabilističkim podacima trajanja); Praktični problemi kod planiranja građevinskih projekata. Optimizacija vremenskih planova (matematičko programiranje i heuristički pristup); Smjernice za prevazilaženje uobičajenih problema (pojednostavljenja). Praćenje i bilježenje realizacije (angažiranog, utrošenog, ostvarenog i uvjeta rada); Metoda kritičnog lanca (CCPM); Uvjeti za promjenu plana i izmjenu ciljeva projekta („Princip semafora“). Sustavni pristup sagledavanja i rješavanja projektnih problema; Pouzdanost proizvodnih sustava. Poslovno planiranje (prognoziranje, strategija poduzeća, rokovi planiranja, kratkoročni ciljevi), odlučivanje i koordinacija. Psihološki profil menadžera i spoznaje s područja psihologije rada vezane za radnu snagu (naglasak na specifičnosti u građevinarstvu). Upravljanje ljudskim resursima. Timski rad. |
Vrste izvođenja nastave | |
---|---|
x | predavanja |
seminari i radionice | |
x | vježbe |
obrazovanje na daljinu | |
terenska nastava | |
samostalni zadaci | |
multimedija i mreža | |
laboratorij | |
mentorski rad | |
ostalo |
Obveze studenata |
---|
Redovito pohađanje nastave (minimalno 70%) i predaja programa za potpis, a za polaganje ispita prema oglašenim uvjetima (pismeni ispit + usmeni ispit). |
Praćenje rada studenta | |
---|---|
Pohađanje nastave | |
Aktivnost u nastavi | |
Seminarski rad | |
Eksperimentalni rad | |
Pismeni ispit | |
Usmeni ispit | |
Esej | |
Istraživanje | |
Projekt | |
Kontinuirana i/ili završna provjera znanja | |
Referat | |
Praktični rad | |
Portfolio | |
Samostalni program |
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
---|
Kroz pohađanje i pristup na nastavi i kroz ispit (pismeni zadatak kod kuće i usmeni). |
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) |
---|
|
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | ||
---|---|---|
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata |
predmet-UpravProjekt-OptimalPlan-2019-20.pdf
Upravljanje projektima-2020.pdf
Upravljanje projektima-VremenskoPlaniranje.pdf
Ugovaranje-radova-konferencija_2022-Vidakovic.pdf
Ugovaranje-2dio-Medjunarodni-ugovori.pdf
Opravdani&Neopravdani_zastoji-KASNJENJA.doc
Produktivnost-Pracenje&Mjerenje.pdf
Pitanja-zaUsmeni-UpravljanjeProjektima&optimizacija.pdf
VJEZBE
Mrezno-planiranje-I-i-II-faza-OdnosiIzmedjuAktivnosti-FormuleZaIzracun.pdf
Primjer-zaOptimizaciju-Rok-Troskovi.pdf
SEMINAR&PISMENI-UpravljanjeProjektima-Optimizacija_2022-3g.pdf
ZANIMLJIVO
PrimjenaPosebnihUzanci i FIDICA u sporovima -OTMC-Ljubenko.pdf
Pravilnik-o-potrebnim-znanjima-iz-podrucja-upravljanja-projektima.pdf
SueskiKanal-Gradnja&Prosirivanje&Odrzavanje.pdf
Projekt-primjer-koncertna-dvorana-u-Hamburgu.pdf
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija |
---|
Postupak praćenja kvalitete s ciljem osiguranja stjecanja definiranih ishoda učenja provdi se kroz:
|